Tarptautinį konkursą laimėję šie rangovai už 3,7 mlrd. eurų nuties geležinkelio bėgius ir įrengs visą susijusią infrastruktūrą.
Konsorciumą sudaro Prancūzijos „Eiffage Genie“, Lenkijos „Budimex“ ir Italijos „Rizzani de Eccher“, o visos trys bendrovės turi patirties statant strateginės reikšmės objektus Europoje, nurodoma pranešime.
Statybos darbai bus vykdomi etapais, o pirmąjį jų numatyta pradėti šiemet.
Susisiekimo ministerija rengia projekto ataskaitą, kad būtų užtikrintas jo funkcionalumas ir iki 2030-ųjų geležinkelio linija būtų prijungta prie Europos geležinkelių sistemos. Be to, planuojama siūlyti projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimo įstatymo pakeitimus, siekiant tiksliai apibrėžti dalyvaujančių šalių atsakomybę bei paspartinti projekto įgyvendinimą. Planuojama, kad ataskaitą Vyriausybė galės svarstyti ateinantį mėnesį.
„Rail Baltica“ – Europos standarto (1435 mm pločio) elektrifikuotas dviejų gijų geležinkelis keleiviams ir kroviniams vežti – tiesiamas nuo Talino iki Lietuvos ir Lenkijos sienos. 870 kilometrų ilgio magistralė sujungs Baltijos valstybes su Europos geležinkelių tinklu. Jos ilgis Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.