„Rail Baltica“ trasą Latvijoje ties Prancūzijos, Lenkijos ir Italijos įmonių konsorciumas

Europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projekto Latvijoje įgyvendinimą koordinuojanti valstybės įmonė „Eiropas Dzelzceļa linijas“ pranešė su Prancūzijos, Lenkijos ir Italijos bendrovių konsorciumu pasirašiusi pagrindinės trasos šalyje tiesimo sutartį.
Kauno Palemono stotis
Kauno Palemono stotis / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Temos: 1 Latvija

Tarptautinį konkursą laimėję šie rangovai už 3,7 mlrd. eurų nuties geležinkelio bėgius ir įrengs visą susijusią infrastruktūrą.

Konsorciumą sudaro Prancūzijos „Eiffage Genie“, Lenkijos „Budimex“ ir Italijos „Rizzani de Eccher“, o visos trys bendrovės turi patirties statant strateginės reikšmės objektus Europoje, nurodoma pranešime.

Statybos darbai bus vykdomi etapais, o pirmąjį jų numatyta pradėti šiemet.

Susisiekimo ministerija rengia projekto ataskaitą, kad būtų užtikrintas jo funkcionalumas ir iki 2030-ųjų geležinkelio linija būtų prijungta prie Europos geležinkelių sistemos. Be to, planuojama siūlyti projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimo įstatymo pakeitimus, siekiant tiksliai apibrėžti dalyvaujančių šalių atsakomybę bei paspartinti projekto įgyvendinimą. Planuojama, kad ataskaitą Vyriausybė galės svarstyti ateinantį mėnesį.

„Rail Baltica“ – Europos standarto (1435 mm pločio) elektrifikuotas dviejų gijų geležinkelis keleiviams ir kroviniams vežti – tiesiamas nuo Talino iki Lietuvos ir Lenkijos sienos. 870 kilometrų ilgio magistralė sujungs Baltijos valstybes su Europos geležinkelių tinklu. Jos ilgis Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų