Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

„Rail Baltica“ trasą Latvijoje ties Prancūzijos, Lenkijos ir Italijos įmonių konsorciumas

Europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projekto Latvijoje įgyvendinimą koordinuojanti valstybės įmonė „Eiropas Dzelzceļa linijas“ pranešė su Prancūzijos, Lenkijos ir Italijos bendrovių konsorciumu pasirašiusi pagrindinės trasos šalyje tiesimo sutartį.
Kauno Palemono stotis
Kauno Palemono stotis / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Temos: 1 Latvija

Tarptautinį konkursą laimėję šie rangovai už 3,7 mlrd. eurų nuties geležinkelio bėgius ir įrengs visą susijusią infrastruktūrą.

Konsorciumą sudaro Prancūzijos „Eiffage Genie“, Lenkijos „Budimex“ ir Italijos „Rizzani de Eccher“, o visos trys bendrovės turi patirties statant strateginės reikšmės objektus Europoje, nurodoma pranešime.

Statybos darbai bus vykdomi etapais, o pirmąjį jų numatyta pradėti šiemet.

Susisiekimo ministerija rengia projekto ataskaitą, kad būtų užtikrintas jo funkcionalumas ir iki 2030-ųjų geležinkelio linija būtų prijungta prie Europos geležinkelių sistemos. Be to, planuojama siūlyti projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimo įstatymo pakeitimus, siekiant tiksliai apibrėžti dalyvaujančių šalių atsakomybę bei paspartinti projekto įgyvendinimą. Planuojama, kad ataskaitą Vyriausybė galės svarstyti ateinantį mėnesį.

„Rail Baltica“ – Europos standarto (1435 mm pločio) elektrifikuotas dviejų gijų geležinkelis keleiviams ir kroviniams vežti – tiesiamas nuo Talino iki Lietuvos ir Lenkijos sienos. 870 kilometrų ilgio magistralė sujungs Baltijos valstybes su Europos geležinkelių tinklu. Jos ilgis Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas