Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Reaguodama į sumažėjusius pardavimus, „Heineken“ atleis 10 proc. darbuotojų

Nyderlandų alaus gamybos milžinė „Heineken“ trečiadienį pranešė, kad visame pasaulyje atsisakys maždaug 8 tūkst. darbo vietų, reaguodama į koronaviruso pandemijos sukeltus sunkumus.
„Heineken“
„Heineken“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Antra pasaulyje pagal dydį aludarė, nusileidžianti tik belgų ir brazilų bendrovei AB „InBev“, atsisakys beveik 10 proc. savo darbo jėgos, kadangi barai ir restoranai įvairiose šalyse tebelieka uždaryti dėl ribojamųjų priemonių, skirtų sustabdyti COVID-19 plitimą.

„Heineken“ pranešė, kad 2020 metais bendrovės grynieji nuostoliai siekė 204 mln. eurų, palyginti su 2,1 mlrd. eurų grynuoju pelnu 2019-aisiais, o pardavimai sumenko 17 proc. iki 23 mlrd. eurų.

Pernai balandį „Heineken“ vadovo pareigas perėmęs Dolfas van den Brinkas teigė, kad praėję metai bendrovei buvo „beprecedenčių sunkumų ir perėjimo metai“.

Pasak jo, atleidimai įeina į bendrovės pertvarkymo planą, kuriuo siekiama iki 2023 metų sumažinti išlaidas 2 mlrd. eurų.

„COVID-19 pandemija ir vyriausybių priemonės ir toliau daro reikšmingą poveikį mūsų rinkoms ir verslui“, – sakoma „Heineken“ pranešime.

Alaus pardavimai pernai susitraukė 8,1 proc., nors pagrindinio prekių ženklo „Heineken“ pardavimai sumenko vos 0,4 proc. ir šis rezultatas „gerokai pralenkė visos rinkos rodiklius“.

Minėto prekių ženklo augimas siekė dviženklį skaičių 25 rinkose, įskaitant Braziliją, Kiniją ir Didžiąją Britaniją.

Tik nealkoholinio alaus „Heineken 0.0“ pardavimų augimas visame pasaulyje buvo vienaženklis.

Sausio pabaigoje Europoje veikė tik 30 proc. bendrovės produkcijos pardavimo vietų.

Šiuo metu bendrovė turi 85 tūkst. darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?