Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Registrų centro vadovas: prioritetas – e. paslaugoms, bet reikia ir gyvo kontakto

Po trijų mėnesių pertrauktos pirmadienį darbą pradėjus atnaujintam didžiausiam Registrų centro (RC) padaliniui Vilniuje, RC generalinis direktorius Saulius Urbanavičius sako, jog centras teikia prioritetą paslaugoms elektroninėje erdvėje, bet vis dar išlieka poreikis jas suteikti ir gyvai.
Saulius Urbanavičius
Saulius Urbanavičius / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

RC vadovas neatskleidžia, kokias naujas paslaugas centras planuoja pradėti teikti artimiausiu metu.

„Mūsų tikslas yra gerinti savitarną, gerinti elektroninėje erdvėje teikiamas paslaugas. Pasakyti ir įvardyti (naujų paslaugų – BNS) aš nenorėčiau, nes tai priklauso ne tik nuo mūsų, bet ir nuo politinių sprendimų bei kitų dalykų“, – BNS pirmadienį sakė S.Urbanavičius.

Pasak jo, RC kiekvieną darbo dieną sulaukia apie 10 tūkst. įvairių užklausų ir užsakymų, o apie 2 tūkst. žmonių padaliniuose kasdien apsilanko gyvai. Vilniaus padalinyje kiekvieną dieną apsilanko vidutiniškai apie 600 klientų.

„Manome, kad atnaujinus patalpas pagal naują mūsų vizualinį konceptą bus ne tik tinkamai ir gerai suteikiamos paslaugos, bet ir bus maloni aplinka, kuomet klientas turės galimybę ne tik sulaukti greito aptarnavimo, bet ir pasinaudoti savitarnos erdve, greitai apmokėti (už paslaugas – BNS). Turime patalpas, kur galės kažkokius sudėtingesnius klausimus spręsti“, – teigė S.Urbanavičius.

Pasak ekonomikos ir inovacijų viceministrės Eglės Markevičiūtės, tiek ministerijos, tiek RC vadovybės ilgalaikė vizija – paslaugų patogumas bei galimybė daugelį klausimų išspręsti elektroniniu būdu.

„Vis dėlto yra daug žmonių, kuriems patogiau gyvai ateiti, yra žmonių, kuriems kyla klausimų. Todėl džiaugiamės, kad šis klientų aptarnavimo centras buvo sutvarkytas ir atnaujintas, džiaugiamės, kad yra daug detalių, kurios yra patogesnės neįgaliesiems – nuo durų iki tualetų ir panašiai. Tikimės, kad centras taps dar labiau prieinamas ir patogesnis klientams“, – BNS sakė viceministrė.

Pasak RC vadovo, kitais metais bus atnaujinti padaliniai Kaune, Klaipėdoje ir Tauragėje. Šiemet atnaujinti Vilniaus, Šiaulių, Panevėžio, Alytaus, Marijampolės, Telšių ir Utenos padaliniai.

RC atstovas Mindaugas Samkus anksčiau teigė, jog padalinio Vilniuje remontas kainavo apie 700 tūkst. eurų. Jį per tris mėnesius atliko statybų bendrovė „Fos Lt“. Remonto metu atnaujinta pagrindinė klientų aptarnavimo salė ir jos prieigos – sukurtos ergonomiškos darbo vietos bei klientų laukimo erdvės.

Kol patalpos buvo tvarkomos, padalinys veikė parodų ir kongresų centre „Litexpo“.

Registrų centras turi padalinius 50-yje šalies savivaldybių, jis tvarko pagrindinius valstybės informacinius išteklius – 10 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai