Pardavimai bendrovės internetinėje parduotuvėje rugsėjo 2-6 dienomis, palyginti su ta pačia praėjusių metų savaite, išaugo 31 proc., rašo agentūra „MarketWatch“, remdamasi tyrimų įmonės „Edison Trends“ duomenimis.
„Buvo maniusių, kad Kaepernicko prisiviliojimas lems kritusius pardavimus, bet mūsų duomenys rodo priešingą tendenciją“, – sako viena iš „Edison Trends“ įkūrėjų Hetal Pandya.
Pasak bendrovės 4C rinkodaros direktoriaus Aarono Goldmano (Arono Goldmano), „Nike“ veikė ryžtingai garsiojo šūkio „Just Do It“ (liet. „Tiesiog padaryk tai“) kampanijos veidu pasirinkdama C. Kaepernicką. Anot jo, „Nike“ tokį sprendimą priėmė turėdama omenyje savo tikslinę auditoriją, kuriai rasinės lygybės problemos yra labai svarbios.
C.Kaepernickas išgarsėjo 2016-aisiais, kuomet protestuodamas prieš rasinę neteisybę ėmė priklaupinėti per Jungtinių Valstijų himną. Amerikietiško futbolo lygoje NFL jis nežaidžia nuo praėjusių metų pradžios, kai jo paslaugų atsisakė „San Francisco 49ers“ ekipa.
Nors pats C. Kaepernickas NFL nerungtyniauja jau kurį laiką, kiti lygos žaidėjai taip pat įsitraukė į jo pradėtą judėjimą, kurio vienu aršiausių kritikų yra JAV prezidentas Donaldas Trumpas.
JAV prezidentas taip pat nepagailėjo kritikos ir „Nike“ už sprendimą pasirinkti C.Kaepernicką naujuoju įmonės reklamos veidu.
Praėjusią savaitę šiek tiek kritusios „Nike“ akcijos pirmadienį sutvirtėjo 2,2 procento.