Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Reklamos per LRT draudimas – naudingas kitoms televizijoms

Nuo 2015 metų trečiame pagal pasiekiamos auditorijos dalį kanale LRT nebeliks komercinės reklamos. Pasak žiniasklaidos planavimo ekspertų, didžiausią naudą pajus didžiosios televizijos, rašo portalas vz.lt.
LRT
LRT / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.
„Uždraudus komercinę reklamą LRT, pirmiausia naudą pajus didžiosios televizijų grupės. (...) Tikėtina, kad 2015 metais TV reklamos rinka augs lėčiau, nes dalis reklamuotojų nuspręs papildomai nedidinti TV rinkodaros biudžetų, o reklamos kainos infliaciją kompensuoti tik perskirstant LRT biudžetą“, – svarsto žiniasklaidos planavimo agentūros „Alpha Baltic Vilnius“ vadovas Vaidas Chormanskis.

Anot jo, su didesniais iššūkiais susidurs dvi didesnės reklamuotojų grupės: farmacininkai, kurie patrauklią tikslinę auditoriją galėjo pasiekti pigiau nei didžiuosiuose televizijos kanaluose, ir alkoholinių gėrimų reklamuotojai, kuriems dar labiau bus apribota po 23 valandos televizijoje pasiekiama auditorijos dalis.

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ vadovo Vasario Oržekausko teigimu, pagrindiniai pretendentai dalijantis LRT biudžetą bus „MG Baltic Media“ grupė, valdanti televizijos kanalus LNK, TV1, „InfoTV“ ir BTV, bei „MTG grupė“, kuriai priklauso kanalai TV3, TV6, TV8 ir RTR.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs