„Uždraudus komercinę reklamą LRT, pirmiausia naudą pajus didžiosios televizijų grupės. (...) Tikėtina, kad 2015 metais TV reklamos rinka augs lėčiau, nes dalis reklamuotojų nuspręs papildomai nedidinti TV rinkodaros biudžetų, o reklamos kainos infliaciją kompensuoti tik perskirstant LRT biudžetą“, – svarsto žiniasklaidos planavimo agentūros „Alpha Baltic Vilnius“ vadovas Vaidas Chormanskis.
Anot jo, su didesniais iššūkiais susidurs dvi didesnės reklamuotojų grupės: farmacininkai, kurie patrauklią tikslinę auditoriją galėjo pasiekti pigiau nei didžiuosiuose televizijos kanaluose, ir alkoholinių gėrimų reklamuotojai, kuriems dar labiau bus apribota po 23 valandos televizijoje pasiekiama auditorijos dalis.
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ vadovo Vasario Oržekausko teigimu, pagrindiniai pretendentai dalijantis LRT biudžetą bus „MG Baltic Media“ grupė, valdanti televizijos kanalus LNK, TV1, „InfoTV“ ir BTV, bei „MTG grupė“, kuriai priklauso kanalai TV3, TV6, TV8 ir RTR.