Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Reklamos spaudoje ir televizijoje šiemet daugėjo, radijuje – mažėjo

Reklamos spaudoje šiemet sausį–gegužę, palyginti su 2010-ųjų atitinkamu laikotarpiu, sparčiausiai daugėjo laikraščiuose ir žurnaluose, rodo žiniasklaidos auditorijos tyrimų bei reklamos monitoringo bendrovės TNS LT duomenys. Anot tyrėjų, tokį pasikeitimą didžiąja dalimi lėmė 2011 metų savivaldybių tarybų rinkimai.
Laikraščiai
Laikraščiai / Okasanos Školnajos/15min.lt nuotr.

Reklamos nežymiai – daugiau nei 2 proc. – daugėjo ir televizijoje, tuo tarpu radijuje jos kiek sumažėjo, skelbiama naujausioje TNS LT reklamos apimčių apžvalgoje.

Televizijoje transliuota 8,852 mln. sekundžių reklamos, 436 tūkst. reklaminių klipų – reklamos apimtys šiemet išaugo 2,5 procento.

Laikraščiuose reklamos plotas šiemet išaugo 5,6 proc., žurnaluose – 7,3 proc.: išspausdinta atitinkamai 7,885 mln. ir 2,858 mln. kvadratinių centimetrų reklamos.

Radijo stotys šiemet transliavo 1,973 mln. sekundžių reklamos, arba 1 proc. mažiau nei pernai sausį–gegužę. Pagal reklamos laiką pirmavo „Olifėja“ (11,3 proc.), „Relax life“ (5,6 proc.), ir „Norfos mažmena“ (4,6 proc.), dažniausiai skambėjo loterijų, prekybos tinklų ir populiariosios muzikos koncertų, festivalių reklama.

Internete sausio–gegužės mėnesiais užfiksuota beveik 679 tūkstančiai reklamos vienetų. TNS LT šių metų pradžioje įdiegė naują automatinę interneto reklamos sistemą „Evaliant“, todėl interneto reklamos pokyčių per metus neskaičiavo. TNS LT stebi 30 interneto svetainių.

Lauko statinės reklamos vidutinis vienos dienos plotas šiemet šoktelėjo 19,8 proc. Kino teatruose šiemet transliuota 62 proc. daugiau reklaminių klipų (neįskaitant kino anonsų).

TNS LT duomenys pateikiami be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į duomenis neįtraukta reklama, kurią remia žiniasklaidos priemonės, pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai. Duomenys pateikti tik iš TNS LT registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos