Reklamos nežymiai – daugiau nei 2 proc. – daugėjo ir televizijoje, tuo tarpu radijuje jos kiek sumažėjo, skelbiama naujausioje TNS LT reklamos apimčių apžvalgoje.
Televizijoje transliuota 8,852 mln. sekundžių reklamos, 436 tūkst. reklaminių klipų – reklamos apimtys šiemet išaugo 2,5 procento.
Laikraščiuose reklamos plotas šiemet išaugo 5,6 proc., žurnaluose – 7,3 proc.: išspausdinta atitinkamai 7,885 mln. ir 2,858 mln. kvadratinių centimetrų reklamos.
Radijo stotys šiemet transliavo 1,973 mln. sekundžių reklamos, arba 1 proc. mažiau nei pernai sausį–gegužę. Pagal reklamos laiką pirmavo „Olifėja“ (11,3 proc.), „Relax life“ (5,6 proc.), ir „Norfos mažmena“ (4,6 proc.), dažniausiai skambėjo loterijų, prekybos tinklų ir populiariosios muzikos koncertų, festivalių reklama.
Internete sausio–gegužės mėnesiais užfiksuota beveik 679 tūkstančiai reklamos vienetų. TNS LT šių metų pradžioje įdiegė naują automatinę interneto reklamos sistemą „Evaliant“, todėl interneto reklamos pokyčių per metus neskaičiavo. TNS LT stebi 30 interneto svetainių.
Lauko statinės reklamos vidutinis vienos dienos plotas šiemet šoktelėjo 19,8 proc. Kino teatruose šiemet transliuota 62 proc. daugiau reklaminių klipų (neįskaitant kino anonsų).
TNS LT duomenys pateikiami be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į duomenis neįtraukta reklama, kurią remia žiniasklaidos priemonės, pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai. Duomenys pateikti tik iš TNS LT registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo.