Reklamos pajamos dar skaičiuojamos, tačiau rinka neabejoja, kad metinis rodiklis jau antrus metus iš eilės bus teigiamas, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.
Televizijose reklamos laikas 2012 metais, palyginti su ankstesniais metais, išaugo 20 proc. Šį didėjimą bene labiausiai lėmė televizijos kanalų „Info TV“, „Liuks!“, „MTV Mir“ ir „TV8“ mastai, kuriuos rinkos tyrimų bendrovė TNS LT pradėjo matuoti nuo šių metų pradžios.
Televizijų biudžetus didino didžiausi sektoriai pagal išlaidas televizijos reklamai – mobiliojo ryšio operatoriai, farmacijos įmonės ir prekybos tinklai. „Finansinių paslaugų įmonės, esančios ketvirtoje vietoje, išlaidas reklamai televizijoje didino net 50 proc.“, – skaičiuoja „Aegis Media“ grupės, Lietuvoje valdančios „Carat“ ir „Vizeum CMS“ reklamos planavimo agentūras, žiniasklaidos direktorius Marius Marčenkovas.
Pernai, kaip ir 2011-aisiais daugiausia reklamos užsakė bendrovės „Tele2“, „Studio Modema“, „Omnitel“, „Procter & Gamble“, „MaximaLT“, „Bitė“, „Henkel“, „Unilever“, „Palink“, „Kraft Foods“.