Rekordiniai „Juodojo penktadienio“ pardavimai internete: užsakymų skaičius augo net 35 proc.

Praėjusiais metais fiksavę rekordinius „Juodojo penktadienio“ išpardavimų rezultatus, elektroninės prekybos atstovai šiais metais vėl fiksuoja lūkesčius pranokstančią statistiką. Kaip rodo elektronines parduotuves Baltijos šalyse valdančios įmonės „Kesko Senukai Digital“ duomenys, užsakymų skaičius augo net 35 proc., rašoma pranešime spaudai.
Išpardavimas prekybos centre
Išpardavimas prekybos centre / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Rezultatai gerėjo visose Baltijos šalyse

Šių metų tendencijos rodo, kad karantino metu susiformavęs Baltijos šalių gyventojų įprotis apsipirkti internetu niekur nedingo ir dirbant fizinėms parduotuvėms.

„Lyginant „Juodojo penktadienio“ išpardavimų savaitę su analogišku laikotarpiu praėjusiais metais, visose „Senukai“ ir „1A“ elektroninėse parduotuvėse Baltijos šalyse fiksuotas 35 proc. augantis užsakymų skaičius. Ši statistika tik patvirtina, kad klientai taupo laiką bei vertina greitą ir patogų apsipirkimo procesą jiems patogiausiu metu“, – statistiką pristato Vytautas Romeika, „Kesko Senukai Digital“ direktorius Baltijos šalims.

Jo teigimu, elektroninėse parduotuvėse 13 proc. ūgtelėjo ir lankytojų skaičius. Didžiausias augimas fiksuotas „KSenukai.lv“, kur sulaukta dvigubai didesnio klientų skaičiaus nei 2020-aisiais.

„Visose elektroninėse parduotuvėse taip pat gerėjo ir konversijos rodiklis, rodantis, kokia dalis lankytojų atliko užsakymus. Šis rezultatas rodo, kad savo klientams parengėme patrauklius, jų poreikius atitinkančius pasiūlymus“, – teigia V.Romeika.

Rekordinio pirkėjų skaičiaus sulaukė ne tik savaitę trukusios „Black Friday“ akcijos, tačiau ir pirmadieninė „Cyber Monday“ išpardavimų diena. Palyginus su praėjusiais metais, pardavimai Baltijos šalyse augo daugiau nei 60 proc.

Auga perkančiųjų telefonu skaičius

Statistika rodo, kad dažniausiai Baltijos šalių pirkėjai rinkosi prekių atsiėmimą paštomatuose, kuriuose užsakymus gali atsiimti jiems patogiausiu metu. Nedaug nuo šio prekių pristatymo būdo atsiliko prekių atsiėmimas specialiuose atsiėmimo punktuose bei kurjerio paslaugos.

Tam, kad pirkėjus užsakymai pasiektų greičiau, įmonė jau vasarą atidarė modernų logistikos centrą.

„Šiais metais iš anksto pradėjome ruoštis šventiniam kalėdinės prekybos laikotarpiui bei Latvijoje atidarėme naują logistikos centrą. Tai leido paspartinti pirkinių komplektavimo bei jų atidavimo siuntų pristatymo tarnyboms operacijas, tad dabar Baltijos šalių pirkėjus įsigytos prekės pasiekia greičiau“ – kalba V. Romeika bei priduria, kad operatyviau užsakymus suruošti padeda ir „Click and Collect“ funkcionalumas, kai klientai gali užsisakyti prekes elektroninėje parduotuvėje ir per kelias valandas atsiimti pasirinktoje fizinėje „Senukų“ parduotuvėje.

Taip pat jis atkreipia dėmesį į dar vieną ryškėjančią tendenciją – augantį perkančiųjų telefonu skaičių.

„Pirkėjai nori patys nuspręsti ne tik kada atsiimti užsakymą, bet ir laisvai rinktis užsakymo pateikimo laiką. Sparčiai augantis telefonu atliktų užsakymų skaičius mus skatina nuolat reaguoti į naujus vartotojų įpročius, gerinti apsipirkimo patirtį visuose užsakymo etapuose bei prisitaikyti prie klientų naudojamų įrenginių“, – apibendrina „Kesko Senukai Digital“ atstovas.

Populiariausios – elektronikos prekės

Išpardavimų metu Baltijos šalių pirkėjai dažniausiai rinkosi išmaniuosius įrenginius, buitinę techniką, žaislus, elektrinius grožio ir sveikatingumo prietaisus.

„Ne vienerius metus stebime tendenciją, kad pirkėjai išpardavimų metu atsinaujina buities prietaisus, įsigyja kasdienybę palengvinančią elektroniką. Tad ir šiais metais nemaža dalis pirkėjų rinkosi televizorius, telefonus, robotus siurblius, žaidimų konsoles, skalbimo įrangą“, – vardija įmonės atstovas.

Taip pat dažnai į „Juodojo penktadienio“ virtualius pirkinių krepšelius buvo dedami baldai, sporto inventorius – jų pardavimai augo net 3 kartus. Žaislų, kepsninių, kosmetikos bei parfumerijos prekių buvo įsigyta 20-30 proc. daugiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis