„Richemont“ ketvirčio pardavimai augo mažiau nei prognozuota

Sumažėjus paklausai Honkonge ir kitose Azijos šalyse, prabangos prekių milžinės „Cie. Financiere Richemont“ pardavimai trečiąjį įmonės finansinių metų ketvirtį augo 3,7 proc. – nuo 2,94 mlrd. eurų tuo pat laikotarpiu metais anksčiau iki 3,05 mlrd. eurų.
Eurai
Eurai / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Analitikai prognozavo, kad įmonės pardavimai spalio-gruodžio mėnesiais sudarys vidutiniškai 3,095 mlrd. eurų.

Europoje pardavimai augo 10 proc., Šiaurės ir Pietų Amerikoje - 14 procentų.

Tuo tarpu Azijoje pardavimai sumažėjo 5 procentais.

Tarptautinei korporacijai „Richemont“ priklauso maždaug 20 žinomų prekės ženklų, įskaitant „Cartier“, „Van Cleef & Arpels“, „Jaeger-LeCoultre“, „Piaget“, IWC, „Baume Mercier“, „Vacheron Constantin“, „Officine Panerai“, „A.Lange Sohne“, „Montblanc“, „Montegrappa“, „Alfred Dunhill“, „Chloe“, „Lancel“ ir „Giampiero Bodino“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai