Investuoti į naujų erdvių įrengimą bendrovę paskatino lankytojų srautas ir jų poreikiai, penktadienį informuoja dienraštis „Verslo žinios“.
Čygo ir Kalkio tikrosios ūkinės bendrijos „Rinkuškiai“ valdybos pirmininkas Rimantas Čygas sako, kad į restoraną bendrovė investuoja 0,8 mln. litų.
Pasak jo, bendrovės alaus pardavimai nuo 2004 metų kasmet augo po 3–4 proc., jie didėjo ir visam šalies ūkiui sudėtingais 2009–aisiais, tačiau pernai, palyginti su 2009 metais, pardavimai ir apyvarta sumažėjo.
Anot jo, kuklesnį rezultatą lėmė mažesni pardavimai didmenininkams.
„Mums dabar reikia konkuruoti su baltarusišku alumi. Importuojamai degtinei ir alui nėra muitų. Didmenininkai skaičiuoja ir įsiveža nemažą kiekį baltarusiško alaus, kartais pirkėjai atidžiau nepažiūrėję į etiketę nė nepamato, kad jis baltarusiškas, nes ir prekės ženklai lietuviški“, – pažymi R. Čygas.
Anot jo, konkuruoti su kaimynų produkcija sudėtinga, nes ten darbo jėga, žaliavos, energijos ištekliai pigesni.
Pasak R.Čygo, Rinkuškių alaus daryklos pardavimai sudaro apie 30 mln. litų, o 12 mln. litų atitenka įvairiems mokesčiams.