Pašto paslaugos rinkos pajamos itin sparčiai augo jau 11 metų iš eilės. Nuo 2009-ųjų jos padidėjo beveik 3 kartus iki 191,1 mln. eurų. Pagal bendras sektoriaus pajamas pašto paslaugos pajamų dalis kasmet didėja ir pernai ji siekė 21,1 procento (2018-aisiais – 19,8 proc.).
RRT teigia pastebinti, kaip tradicines paslaugas keičia internetu paremtos alternatyvos – pernai pirmą kartą pajamos iš duomenų perdavimo paslaugos teikimo viršijo pajamas, gautas iš telefonijos paslaugų.
Duomenų perdavimo paslaugų teikėjai gavo 320,5 mln. eurų pajamų, o telefono ryšio teikėjai – 308,3 mln. eurų. (2018 metais – atitinkamai 279,6 mln. ir 334 mln. eurų).
Tarptinklinio ryšio segmente trečdaliu mažėjo balso skambučių, SMS ir MMS siuntimo pajamos, tačiau trečdaliu augo pajamos už interneto prieigos paslaugas. Televizijos segmente pernai pirmą kartą pajamos, gautos iš internetinės televizijos viršijo pajamas, gautas iš tradicinės kabelinės televizijos paslaugų.
Per metus 20,3 proc. išaugo pašto siuntinių skaičius iki 20,6 mln., iš kurių 6,3 mln. sudarė tarptautiniai pašto siuntiniai. Taip pat buvo daug investuojama į paštomatų plėtrą – pernai jų skaičius išaugo 1,6 karto iki 550.