Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

RRT: pašto rinka trečiąjį ketvirtį augo 7 proc., siuntinių daugėjo 9 proc.

Bendros pašto rinkos pajamos trečiąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pat laiku pernai, augo 7 proc., siuntinių padaugėjo 8,8 proc., iš jų 60 proc. keliavo per paštomatus, skelbia Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT).
Pirkėjai „Akropolyje“ po karantino atlaisvinimo
Pirkėjai „Akropolyje“ po karantino atlaisvinimo / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Anot jos, bendros rinkos pajamos liepą-rugsėjį siekė 68,4 mln. eurų, iš jų 55,8 mln. eurų (81,6 proc. visų sektoriaus pajamų) gauta už pašto siuntinius – 10 proc. daugiau nei pernai. 

„Stebime ir didėjantį pašto siuntinių kiekį. Trečiąjį ketvirtį iš viso išsiųsta 13,7 mln. pašto siuntinių – 8,8 proc. daugiau nei prieš metus“, – pranešime sakė RRT Strateginio valdymo grupės analitikė Viktorija Goferienė.

Anot jos, siuntiniai šiuo laikotarpiu sudarė 66,9 proc. visų pašto siuntų. 

Pagal bendras pajamas didžiausią rinkos dalį užėmė Lietuvos paštas (24,1 proc.), po to sekė „DPD Lietuva“ (20,7 proc.), „Venipak Lietuva“ (12,8 proc.), „FedEx Express Lithuania“ (11,5 proc.) ir „DHL Lietuva“ (10,2 proc.).

Pasak V. Goferienės, didžiausia dalis pašto siuntinių – 59,7 proc. – keliavo per paštomatus. Prieš metus ši dalis siekė 57,1 proc.

„Vertinant pašto siuntas pagal pristatymo būdą, matomos tos pačios tendencijos, kaip ir anksčiau. Didžiausia dalis pašto siuntinių atsiimti paštomatuose“, – teigė V. Goferienė.

RRT duomenimis, šiemet 2,7 proc. iki 6,8 mln. vienetų mažėjo korespondencijos siuntų. Pajamos už šių siuntų pristatymą mažėjo 5,3 proc. iki 11,1 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos