RRT: „Tele2“ užima didžiausią dalį Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos

Mobiliojo ryšio operatorė „Tele2“ ketvirtąjį praėjusių metų ketvirtį užėmė 41,14 proc. Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos, kitiems operatoriams – „Telia Lietuvai“ (buvusiai „Omnitel“) ir „Bitė Lietuvai“ – pagal pajamas teko atitinkamai 29,84 proc. ir 26,56 proc. rinkos.
„Tele2“
„Tele2“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Vien alternatyvių operatorių – „Eurocom“, „Teledema“, „CSC Telecom“ ir „Mediafon“ ir „Mediafon Carrier Service“ – bendros pajamos siekė 1,52 mln. eurų ir sudarė 2,46 proc. rinkos, rodo ketvirtadienį paskelbti galutiniai Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) elektroninių ryšių rinkos duomenys.

Bendros visų mobiliojo ryšio operatorių pajamos ketvirtąjį ketvirtį, palyginti su trečiuoju ketvirčiu, išaugo 0,5 proc. iki 62,834 mln. eurų. Per visus 2016 metus mobiliojo ryšio bendrovių pajamos siekė 243,441 mln. eurų ir buvo 7,2 proc. didesnės nei 2015 metais.

Praėjusių metų pabaigoje 63,6 proc. mobiliojo ryšio vartotojų Lietuvoje buvo abonentai, 36,4 proc. naudojosi išankstinio apmokėjimo paslaugomis.

Pagal turimus privačius abonentus „Tele2“ pernai spalį-gruodį teko 42,9 proc., „Telia Lietuvai“ – 29,9 proc., „Bitė Lietuvai“ – 25,1 proc. rinkos, alternatyvių operatorių dalis sudarė 2,1 procento.

Pagal išankstinio apmokėjimo vartotojų skaičių „Tele2“ teko 56,5 proc., „Bitė Lietuvai“ – 23,4 proc., „Telia Lietuvai“ – 20 proc. rinkos.

Per ketvirtį daugiausiai klientų neteko „Telia Lietuva“, kuri susumavus atėjusius ir išėjusius klientus prarado 3136 vartotojų. „Tele2“ fiksavo 4468 teigiamą klientų prieaugį, „Bitė Lietuva“ neteko 1760, kitų paslaugų tiekėjų abonentų skaičius ūgtelėjo 428.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų