Vykdant projektus trijuose nacionaliniuose televizijos kanaluose (LTV, LNK, TV3), keturiose radijo stotyse (Žinių radijas, Lietuvos radijas, „Pūkas“, M-1), trijuose interneto portaluose (delfi.lt, 15min.lt, balsas.lt) siekiama, kad daugumą Lietuvos gyventojų pasiektų informacija, kokie pasikeitimai laukia, įvedus eurą, ekspertų patarimai, kaip išvengti nesklandumų, tvarkant asmeninius finansus, kiti gyventojams ir verslui rūpimi, su euro įvedimu susiję, klausimai.
LTV televizijos laidoje „Panorama“ kartą per savaitę bus pateikiami 2-3 minučių siužetai euro tema, LNK televizijos laidoje „Labas vakaras, Lietuva“ kartą per savaitę bus transliuojami 5-7 minučių reportažai, TV3 televizijoje kiekvieną penktadienį 18.15 val., prieš „TV3 Žinias“, bus pateikiamos 10-15 minučių laidos apie eurą. Šiose laidose ir siužetuose bus analizuojamos aiškumo reikalaujančios situacijos bei kylantys klausimai, gyventojams rengiantis naujos valiutos įvedimui.
Finansų ministerija praneša, kad, siekiant efektyvesnio informavimo bei visuomenės pasirengimo euro įvedimui, informacinė kampanija bus įgyvendinama ir radijuje bei interneto portaluose.
LRT radijo eteryje kiekvieną trečiadienio rytą (nuo 8.30 val.) daugiausiai informacijos bus pateikiama pensinio amžiaus gyventojams, Žinių radijuje - verslininkams, ūkininkams. Šioms laidoms kartą per savaitę bus skirta po 20-30 minučių eterio laiko.
Radijo stotyje „Pūkas“ bus pateikiamos interaktyvios laidos, kuriose didžiausias dėmesys bus skiriamas būtiniausių prekių ir paslaugų kainų perskaičiavimui, o radijo stoties M-1 laidose gyventojai galės pasitikrinti jau turimas žinias apie naująją Lietuvos valiutą. Dviejose pastarosiose radijo stotyse transliuojamoms laidoms kartą per savaitę bus skirta po 3-5 minutes eterio laiko.
Konkretus laidų transliacijos laikas bus aiškus rugpjūčio pabaigoje, tačiau visais atvejais jos bus transliuojamos gyventojams patogiu metu, o dauguma laidų bus kartojamos 2-3 kartus per dieną.
Interneto portaluose delfi.lt ir 15min.lt skaitytojai turės galimybę rasti įvairiapusės informacijos apie praktinius euro įvedimo aspektus - kainų perskaičiavimą, sąskaitų bankuose pasikeitimus po euro įvedimo, valiutos keitimo galimybes, pensijų ir kitų socialinių išmokų perskaičiavimą. Taip pat portaluose netrūks informacijos apie euro įvedimo etapus, naujosios valiutos įtaką šalies ūkiui. Skaitytojai galės patys siūlyti klausimus ir temas, o dalyvaudami viktorinose, žaidimuose ne tik pasitikrins, kiek žino apie svarbiausius pasikeitimus, bet ir susipažins su euro monetomis ir banknotais, galės laimėti prizų su euro atributika.
Portale balsas.lt skaitytojai bus supažindinami su verslininkų vykdoma sąžiningo kainų perskaičiavimo kampanija.
Finansų ministerija primena, kad žiniasklaidos projektus įgyvendina bendrovė „Gravitas Partners“, laimėjusi konkursą ir su Finansų ministerija pasirašiusi 1,118 mln. litų vertės sutartį.