Kaip teigė Rusijos prekybos įmonių asociacijos valdybos narys Ilja Lomakinas Rumiancevas, krizė rusus padalino į dvi kategorijas: optimizuotojus – t.y tuos, kurie į parduotuves eina rečiau ir savo pirkinius planuoja iš anksto, bei „vyšnių rankiotojus“ – žmones, nuolat perkančius tik tai, kam yra taikomos įvairios nuolaidos.
„Perkamoji galia krenta visose prekių kategorijose. Žmonės keičia vartojimo struktūrą, ir perka tik būtinus ir pigesnius produktus“, – tikino I.Lomakinas Rumiancevas.
Jis pridūrė, kad dėl pasikeitusių vartotojų įpročių jau smarkiai nukentėjo šalies ekonomika, kadangi krentantis vidaus vartojimas jau negali stimuliuoti viso šalies ūkio augimo.
Anot Rusijos prekybos įmonių asociacijos valdybos nario, šiandien ypač skaudžiai mažėjantį vartojimą pajuto šalies mėsos ir pieno sektoriaus įmonės.