Rusijos ekonomikos ministerija: ikikrizinis lygis bus pasiektas 2022-aisiais

Rusijos ekonomika šiemet susitrauks 5 proc., kitąmet augs 2,8 proc., 2022-aisiais – 3 proc., kurių viduryje turėtų būti pasiektas ikikrizinis lygis, praneša naujas makroekonominių rodiklių prognozes parengusi Ekonominės plėtros ministerija.
Rusijos rubliai
Rusijos rubliai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Rusija Ekonomika

Naujosios prognozės atspindi priemones, kurių vyriausybė jau ėmėsi įgyvendindama tris paramos paketus, tačiau neatspindi siūlymų, kurie bus įtraukti į nacionalinį ekonomikos atkūrimo planą, kurį vyriausybė įpareigota prezidentui pateikti iki birželio mėnesio.

Didžiausias metinis ekonomikos kritimas prognozuojamas antrąjį šių metų ketvirtį – 9,5 procento. Trečiąjį ketvirtį jis turėtų sumažėti iki 6,3 proc., ketvirtąjį – iki 5,2 procento.

„Noriu pabrėžti, kad naujos prognozės parengtos esant dideliam netikrumui. Dabar viską lemia ne ekonominiai, o epidemiologiniai reikalai. Žinoma, visa tai apsunkina prognozavimą. Prognozių atnaujinimas tikėtinas rugpjūčio-rugsėjo mėnesiais“, – sakė ekonominės plėtros ministras Maksimas Rešetnikovas.

Prognozės numato 4 proc. infliaciją šiemet, kitąmet ir 2022 metais (pernai ji sudarė 3,0 proc.), atitinkamai 5,7 proc., 5,4 proc. ir 4,9 proc. vidutinį nedarbą (4,6 proc.).

Šalies gyventojų realiosios pajamos, pernai augusios 1,0 proc., šiais metais gali sunykti 3,8 proc., o per artimiausius dvejus metus – padidėti atitinkamai 2,8 proc. ir 2 procentais.

„Urals“ naftos vidutinės kainos tarptautinėje rinkoje prognozė – atitinkamai 31,1 JAV dolerio, 35,4 dolerio ir 42,2 dolerio už barelį (pernai buvo 63,8 dolerio).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis