Todėl dabar jie maisto prekes veža tik iki Maskvos. Iš ten gabena jau vietos įmonės. „Vežti toliau dabar neapsimoka. Esant tokiems dideliems karščiams šaldymo įranga veikia be paliovos. Tai labai didina degalų sąnaudas”, – paaiškino į Rusiją krovinius gabenančios Transporto vystymo grupės vadovas Albertas Sitavičius dienraščio „Lietuvos rytas“ žurnalistui.
Temperatūra skiriasi net iki 60 laipsnių
Transporto vystymo grupė iki prasidedant karščiams į Rusiją gabeno šaldytą mėsą, ledus, vaisius, bet smarkiai pakilus oro temperatūrai nutarė trumpinti maršrutą.
Vežėjai baiminasi, kad gali iš rikiuotės išeiti automobilių šaldymo įranga. Kartais temperatūra šaldytuve ir lauke skiriasi 60 laipsnių, o tai yra didelis išbandymas technikai.
Be to, šaldymo įranga per parą sunaudoja 72 litrus dyzelino.
Verslininkai apskaičiavo, kad tokiu atveju per brangu gabenti krovinius toliau nei iki Rusijos sostinės.
A.Sitavičius neslėpė, kad baiminamasi ir plintančių gaisrų: „Jei vilkikas važiuos pro degantį mišką, gali kilti pavojus ir vairuotojui, ir kroviniui.“