Rusijos prekybos centrai pavirto vaiduokliais

Rusijos vartotojų nuotaikos ir situacija vidaus rinkoje atspindi Rusijos įvesto embargo pasekmes, gazeta.ru cituoja „The New York Times“. Publikacijoje aprašomi vaiduokliais virtę prekybos centrai, kuriuose žmonės beveik nesilanko.
„Stockmann“
„Stockmann“ / „Stockmann“ nuotr.

„The New York Times“ rašo, kad Rusijos prekybos centruose tirpsta žmonių minios. Tai yra viena ryškiausių Vakarų sankcijų ir Rusijos atsakomojo embargo, atpigusios naftos pasekmių.

Rusai pradėjo smarkiai riboti savo išlaidas. Vienas prekybos centre „Aviapark“ sutiktas pirkėjas aiškino, kad pastaruoju metu jam niekam neužtenka pinigų.

Kelerius metus rusai drąsiai išlaidavo, nes biudžetą sklidinai pildė pajamos iš naftos pardavimų. Prabangos prekių pardavėjai stengėsi rasti sau vietos Maskvoje, ir atrodė, kad nė vienas prekybos centras nėra užtektinai didelis, kad patenkintų rusų poreikius.

Tačiau po to Rusijai kirto trys sankcijų bangos ir naftos kainų kritimas. Tai smarkiai atsiliepė šalies ekonomikai ir Rusijos vartotojams.

Dėl to pirkėjų skaičius smarkiai traukiasi, o kompanijos palieka rinką. Įmonės, tiekiančios plataus vartojimo produktus, šiuo metu iš naujo svarsto savo perspektyvas Rusijoje. Pavyzdžiui, Maskvoje jau buvo uždaryta „Zara“ parduotuvė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis