Palyginti su ikipandeminių 2019-ųjų atitinkamu laikotarpiu, rinka išaugo 15 procentų.
Didžiausias jos segmentas – reklamos internete – per metus ūgtelėjo 26 proc. iki 214-216 mlrd. rublių.
Televizijos transliuotojų pajamos iš reklamos padidėjo 20 proc. iki 133-134 mlrd. rublių, radijo – 30 proc. iki 9,6-9,7 mlrd. rublių.
„Out of home“ reklamos pajamos šoktelėjo 43 proc. iki 31,2-31,6 mlrd. rublių, iš jų stendinės – taip pat 43 proc. iki 27-27,4 mlrd. rublių.
Reklamos laikraščiuose segmentas per metus paaugo 4 proc. iki 2-2,1 mlrd. rublių, tuo tarpu žurnaluose – sumenko 2 proc. iki 3,5-3,6 mlrd. rublių.
2020-aisiais Rusijos reklamos rinka susitraukė 4 procentais.