Rusijos reklamos rinka šiemet ūgtelėjo ketvirtadaliu

Rusijos viešųjų ryšių agentūrų asociacija šalies reklamos rinką per tris šių metų ketvirčius įvertino apytikriai 395 mlrd. rublių, neskaičiuojant pridėtinės vertės mokesčio – 25 proc. daugiau nei prieš metus.
Rusijos vėliava
Rusijos vėliava / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Rusija Reklama

Palyginti su ikipandeminių 2019-ųjų atitinkamu laikotarpiu, rinka išaugo 15 procentų.

Didžiausias jos segmentas – reklamos internete – per metus ūgtelėjo 26 proc. iki 214-216 mlrd. rublių.

Televizijos transliuotojų pajamos iš reklamos padidėjo 20 proc. iki 133-134 mlrd. rublių, radijo – 30 proc. iki 9,6-9,7 mlrd. rublių.

„Out of home“ reklamos pajamos šoktelėjo 43 proc. iki 31,2-31,6 mlrd. rublių, iš jų stendinės – taip pat 43 proc. iki 27-27,4 mlrd. rublių.

Reklamos laikraščiuose segmentas per metus paaugo 4 proc. iki 2-2,1 mlrd. rublių, tuo tarpu žurnaluose – sumenko 2 proc. iki 3,5-3,6 mlrd. rublių.

2020-aisiais Rusijos reklamos rinka susitraukė 4 procentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų