Rusijos valstybinis fondas investavo į Kremliui nepatinkančią „Telegram“

Rusijos valstybinis Tiesioginių investicijų fondas įsigijo pasaulyje populiarios susirašinėjimo programėlės „Telegram“ valdytojos obligacijų – šifruoto bendravimo platformos, kurios veiklą Rusijoje šios šalies ryšių prievaizdė „Roskomnadzor“ anksčiau nesėkmingai bandė užblokuoti.
„Telegram“ programėlė
„Telegram“ programėlė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Apie tai agentūrai „Interfax“ pranešė vieno šių obligacijų įsigijime dalyvavusių investicijų fondų atstovas.

Jis negalėjo pasakyti, kokią emisijos dalį nupirko Rusijos valstybinis fondas.

Kaip jau buvo skelbta, kiek daugiau nei prieš savaitę šios susirašinėjimo programėlės valdytoja „Telegram Group“ rinkoje išplatino savo pirmąją tarptautinių skolinių vertybinių popierių emisiją – penkerių metų trukmės 1 mlrd. JAV dolerių dydžio konvertuojamų obligacijų emisiją už 7 proc. metų palūkanų.

Viena šių obligacijų emisijos sąlygų – jų turėtojams suteikiama galimybė konvertuoti obligacijas į akcijas su 10 proc. nuolaida pirminio viešojo akcijų platinimo (IPO) atveju.

Emisijos pristatymą gaubė griežto konfidencialumo skraistė, o platinimą užbiržinėje organizavo pati „Telegram Group“, konsultuodamasi su profesionaliais rinkos tarpininkais.

Spėjama, jog pritrauktą kapitalą „Telegram Group“ panaudos susirašinėjimo programėlės vystymui bei atsiskaitymui su investuotojais į nepavykusį „blockchain“ platformos „Telegram Open Network“ projektą.

Šia programėlę valdančią bendrovę Jungtinėse Valstijose įkūrė paslaptingasis ketvirtą dešimtį amžiaus įpusėjęs verslininkas Pavelas Durovas, kuris sukūrė ir Rusijoje itin populiarų socialinį tinklą „VKontakte“.

Naujausiais duomenimis, „Telegram“ dabar turi apytikriai 0,5 mlrd. naudotųjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis