„Russkoje radio Baltija“ Vilniuje jau aplenkė LR1

Visuomeninio transliuotojo Lietuvos radijo pirmoji programa (LR1) rudenį išliko populiariausia Lietuvoje radijo stotis, tačiau jos klausytojų ratas sumenko.
Radijas
Radijas. / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.

Pagal vidutinį dienos pasiekimą LR1 teko 17,6 proc. auditorijos (pavasarį – 19,4 proc.), „M-1“ – 15,9 proc. (16,8 proc.), „Lietui“ – 14,6 proc. (14,1 proc.), parodė naujausias bendrovės „SIC Gallup Media“ („TNS LT“) tyrimas.

Ketvirtą ir penktą vietas išlaikė „Russkoje radio Baltija“ (9,3 proc.) ir „Pūkas“ (9,1 proc.).

Tuo tarpu pagal vidutinį savaitės pasiekimą tebepirmavo „M-1“ (34,1 proc. auditorijos), į antrą vietą iš trečiosios pakilo „Lietus“ (29,8 proc.), o LR1 iš antrosios smuktelėjo į trečiąją vietą (27,5 proc.). Ketvirtoje vietoje buvo „Radiocentras“ (20,5 proc.), penktoje – „Pūkas“ (19,9 proc.).

Tačiau LR1 tebebuvo klausoma daugiausia – pagal klausytą laiką jai teko 18,5 proc. (pavasarį – 21,2 proc.) auditorijos, į antrąją iš trečiosios pakilo „Lietus“ – 14,2 proc. (11,6 proc.), o į trečiąją iš antrosios nukrito „M-1“ – 12,9 proc. (14,4 proc.).

Vien Vilniaus mieste lyderio poziciją LR1 užleido „Russkoje radio Baltija“, kuriai pagal klausytą laiką teko 22,5 proc. (pavasarį – 15,2 proc.) auditorijos, LR1 teko 13,2 proc. (16,1 proc.), o „M-1“ – 10,5 procento.

Rugpjūčio 30 – lapkričio 18 dienomis buvo apklausta 2,67 tūkst. 12–74 metų amžiaus Lietuvos gyventojų.

Lietuvoje veikia daugiau nei 30 radijo stočių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis