S.Skvernelis: statyboje, prekyboje automobiliais ir turgavietėse „šešėlis“ įspūdingas

Statybų sektoriuje, naudotų automobilių prekyboje bei turgavietėse šešėlinės ekonomikos mastai yra įspūdingi ir juos reikia spręsti sistemiškai, tikina premjeras Saulius Skvernelis.
Panevėžio automobilių turguje
Automobilių turguje / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Jis teigė, kad trečiadienį su policijos atstovais Vyriausybės pasitarime buvo aptartas neviešas klausimas apie kovą su šešėliu trijuose sektoriuose.

„Tikrai nepasakysiu, kur didžiausias šešėlis, bet vakar buvo apžvelgti keletas sektorių. Pirmiausia, jau paminėtas statybos sektorius, toliau – prekyba naudotomis transporto priemonėmis ir jų atsarginėmis dalimis ir, aišku, jau klasika – mūsų turgavietės. (...) Ateityje policija pažadėjo, kad bus informacija ir apie kitus sektorius“, – Žinių radijui ketvirtadienį sakė S.Skvernelis.

LRVK/Dariaus Janučio nuotr./Saulius Skvernelis
LRVK/Dariaus Janučio nuotr./Saulius Skvernelis

Pasak jo, šiuose sektoriuose skaičiai yra įspūdingi ir reikia sistemiškai spręsti problemą bei informuoti visuomenę apie esamą šešėlio mastą.

„Vakar policija Vyriausybės pasitarime pristatė pagal atskirus sektorius labai aiškiai pagrįstą ir ikiteisminiais tyrimais analitinę medžiagą apie galimą šešėlio mastą atskiruose sektoriuose. Tai tikrai įspūdingi skaičiai, tikrai buvo teikiami tam tikri konceptualūs pasiūlymai – ne kaip išaiškinti, nubausti, pasodinti, – bet sistemiškai spręsti tokius klausimus. Paprašiau policijos vadovo ir kanceliarijos vadovo, kad surastų galimybę, nes tai tikrai nėra nei konkrečių įtariamųjų ar bylų, kad ši informacija būtų suteikta visuomenei“, – tikino ministras pirmininkas.

Šešėlinė ekonomika, įvairių ekspertų vertinimais, Lietuvoje gali sudaryti nuo 15 proc. iki ketvirtadalio BVP.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis