Pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos (ES) investicijų priemonės „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e. rinkodara“ antrąjį kvietimą iki rugpjūčio 1 dienos 17 paraiškų pateikė Lietuvoje veikiančios asociacijos, 12 paraiškų sulaukta iš Lietuvos savivaldybių administracijų. 7 paraiškos pateiktos kartu su partneriais, o 11 pateikusiųjų paraiškas įgyvendina projektus ir pagal pirmąjį kvietimą.
Paraiškas padavę pareiškėjai norėtų e. rinkodaros priemonėmis reklamuoti gamtos ir kultūros paveldo objektus, tradicinius lietuviškus amatus, Lietuvos sakraliąją medinę architektūrą, Lietuvos pilis ir dvarus, pažintinius takus, nacionalinius automobilių turizmo maršrutus, vandens turizmo produktus ir kt.
Didžiausia galima projektui skirti finansavimo lėšų suma – 290 tūkst. eurų.
„Pagal pateiktas paraiškas matome, kad Lietuvos savivaldybės ir asociacijos aktyviai domisi investicijomis, teikiančiomis galimybę padidinti Lietuvos regionų kultūros ir gamtos paveldo objektų žinomumą ir lankomumą pasitelkiant e. rinkodaros priemones. Tai neabejotinai leistų plačiau paskleisti informaciją kuo įvairesnėms visuomenės grupėms, pasitarnautų kultūros objektų žinomumui ir lankomumui, taip pat paskatintų vietos verslo plėtrą“, – pranešime cituojamas ūkio viceministras Gediminas Miškinis.
Pagal pirmąjį kvietimą 24-iems projektams buvo skirtas 4,79 mln. eurų finansavimas. Iš viso per 2014–2020 metų laikotarpį pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e. rinkodara“ numatyta paskirstyti 8,5 mln. eurų ES investicijų.