Tuo tarpu veiklos pelnas antrąjį ketvirtį sudarė 6,52 mlrd. eurų, beveik 1 milijardu daugiau nei pernai.
Baltijos šalyse – 40 proc. didesni flagmanų pardavimai
Viena iš sėkmingos kompanijos veiklos priežasčių – tai IT ir Mobiliųjų komunikacijų padalinio pelno augimas, daugiausiai paskatintas sėkmingų produktų flagmanų, tokių kaip „Galaxy S7“ ir „Galaxy S7 edge”, pardavimų. Prie to prisidėjo ir patobulintų žemesnės bei vidutinės klasės įrenginių populiarumas. Nepaisant besitraukiančios mobiliųjų produktų rinkos pasaulyje, „Samsung Electronics“ Mobiliųjų įrenginių padalinio pelnas paskutinį ketvirtį siekė 3,46 mlrd. eurų.
Pirmąjį šių metų pusmetį „Samsung“ savo, kaip išmaniųjų telefonų lyderio pozicijas, stiprino ir Baltijos šalyse, kur bendroji išmaniųjų įrenginių rinka vis dar auga. Per pirmus penkis šių metų mėnesius kompanijos išmaniųjų telefonų pardavimai Baltijos šalyse išaugo 19 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2015-tais metais. Tuo tarpu bendra telefonų rinka regione augo mažiau – 10 proc. Lietuvoje konkrečiai „Samsung“ išmaniųjų telefonų pardavimai išaugo 16,4 proc., kai bendra telefonų rinka šalyje augo 14 proc.
Bendrovės rezultatai atskleidžia ir sėkmingus naujausių flagmanų „Galaxy S7“ pardavimus: Baltijos šalyse jie 40 proc. didesni, nei buvo pernykščių modelių „Galaxy S6“, per tą patį laikotarpį.
Augo buitinės elektronikos paklausa
Reikšmingą pelno dalį sudarė ir išaugę buitinės elektronikos pardavimai, ypač Premium klasės gaminiai, tokie, kaip „Chef Collection“ šaldytuvai, „AddWash“ skalbimo mašina bei neseniai pristatyti nauji oro kondicionieriai. Nepaisant to, kad bendra televizorių rinka pasaulyje nuo pernai metų daugiau neaugo, naujų „Samsung“ produktų, tokių, kaip „SUHD TV“, pardavimų rezultatai nenuvylė.
Bendri kompanijos televizorių pardavimai taip pat augo. Pirmąjį metų pusmetį „Samsung“ televizorių pardavimai sėkmingi buvo ir Lietuvoje – UHD televizorių, lyginant su pernai metais, šį laikotarpį parduota net 93 proc. daugiau. Taip pat pastebimas lenktų ekranų populiarumo augimas: televizorių su tokiais ekranais paklausa išaugo 14 proc., monitorių – 10 proc. Palyginus su 2015-tųjų metų pirmuoju pusmečiu, pagerėjo ir šaldytuvų pardavimai – jie išaugo 10 proc.
Reikšminga dalį sudarė komponentų pardavimai
Elektroninių komponentų pardavimai taip pat prisidėjo prie gerų bendrovės veiklos rezultatų. Šių metų antrąjį ketvirtį augo ekranų plokščių pardavimai, kuriuos paskatino didėjanti OLED ekranų bei stabili LED ekranų paklausa. Ryškus ir „Samsung“ gaminamų puslaidininkių, naudojamų mobiliesiems bei SSD įrenginiams, pardavimų augimas. Būtent iš komponentų pardavimų kompanija tikisi gauti nemažai pelno ir antrąjį šių metų pusmetį.
Antrąjį šių metų pusmetį „Samsung“ taip pat prognozuoja ir išmaniųjų telefonų bei planšečių paklausos augimą. Sėkmingus aukštesnės klasės išmaniųjų telefonų pardavimus, kuriuos nulėmė „Galaxy S7“ ir „Galaxy S7 edge“ populiarumas, trečiąjį ketvirtį turėtų išlaikyti netrukus pasirodysiantis naujas kompanijos flagmanas „Galaxy Note 7“.