„Pateikdama oficialų užsakymą naujojo modelio „Airbus A320“ lėktuvams įsigyti SAS žengia dar vieną svarbų žingsnį lėktuvų parko atnaujinimo ir harmonizavimo kryptimi. Įsigiję naujosios kartos lėktuvus, keleivius iš Lietuvos skraidinsime tik efektyviausiomis ir ekologiškiausiomis rinkoje siūlomomis oro transporto priemonėmis“, – teigia SAS atstovybės Lietuvoje vadovė Rūta Jucienė.
SAS lėktuvų parko harmonizavimo programoje numatoma, kad nuo 2015 m. artimaisiais bei vidutinio nuotolio reisais keleiviai bus skraidinami tik dviejų tipų lėktuvai: iš Kopenhagos oro uosto skraidys „Airbus A320“ tipo lėktuvai, o iš Stokholmo bei Oslo – „Boeing 737NG“. Tai reiškia, kad iš Kopenhagos šiuo metu skraidantys „MD80“ iki 2014 m. pabaigos bus pakeisti „Airbus A320“ lėktuvais, kurie atitinkamai iki 2016 m. bus pakeisti naujosios kartos ką tik užsakytais 30-čia „Airbus A320neo“. „Airbus A320“ lėktuvus SAS nuomosis bei įsigis už paskolas.
Visi iš Stokholmo skraidantys „MD80“ lėktuvai iki 2013 m. bus pakeisti nuomojamais „Boeing 737NG“. Atitinkamai iki 2014 m. visi iš Oslo skraidantys „Boeing 737 Classics“ bus pakeisti „Boeing 737NG“.
„Airbus“ kompanija 2015 m. antrąjį pusmetį pristatys rinkai naująjį „A320“ grupės lėktuvo modelį „Airbus A320neo“, išsiskirianti savo varikliu bei geresnėmis aerodinamikos savybėmis, kas leis sumažinti kuro sąnaudas. Palyginus su dabartiniais SAS parko lėktuvais „A319“ ir „A320“, „Airbus A320neo“ naudos maždaug 15% mažiau kuro, taip pat leis 15% sumažinti anglies dvideginio emisiją. Be to, naujojo lėktuvo modelio variklis bus mažiau triukšmingas, tad atnaujinus lėktuvų parką triukšmingumas oro uostų zonoje sumažės apie 50 proc.