Anksčiau į 15min.lt redakciją kreipęsis Vytautas tuomet sakė, kad sąskaitos už šildymą yra nepagrįstai didelės ir jis kartu su savo kaimynais raštu kreipėsi į „Vilniaus energiją“, skundą dėl nepagrįstų kainų parašė ir Lietuvos prezidentei Daliai Grybauskaitei, premjerui Andriui Kubiliui, energetikos ministrui Arvydui Sekmokui, Vartotojų teisių apsaugos tarnybai, Vilniaus savivaldybei, Kainų komisijai, Energetikos inspekcijai.
„Iš visų institucijų gavau patvirtinimą, kad raštai gauti ir bus nagrinėjami. Vienintelė „Vilniaus Energija“ nesivargina patvirtinti gavimą“, – sakė Vytautas.
Jis išsiaiškino, kad jo namo gyventojams sąskaita išrašoma buvo net už 34 dienas. Didesnė nei įprasta sąskaita už šildymą neva buvo ir dėl to, kad per pastaruosius metus smarkiai brango dujos.
„Noriu pabrėžti, kad šiuo metu dažnai tenka vėdintis butą, nes tikrai yra per šilta. Jei bus rasta pažeidimų, reikalausime kompensacijos”, – nenorįs mokėti už tokį diskomfortą sakė Vytautas.
Jis taip pat pradėjo rinkti kaimynų parašus, kad galėtų kreiptis į jų namą prižiūrintį „City Service“ dėl namo temperatūros sureguliavimo.
15min.lt šią savaitę jau rašė, kad „Vilniaus energija“ išrašinėjo sąskaitas už ilgesnį nei leistina laikotarpį, be to, nepateikė įrodymų, kad nereguliuoja perduotų šilumos punktų nuotoliniu būdu.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba teigia nuolat sulaukianti vartotojų skundų dėl didelių šildymo sąskaitų. Specialistai pataria, kur kreiptis su skundais, tačiau savo išvadų, kol nėra baigtas Energetikos inspekcijos tyrimas, nepateiks.