Praėjusį trečiadienį pradėjusiu veikti euro telefonu dažniausiai skambina senjorai – jie sudaro apie 80 proc. visų interesantų. Žmonės daugiausiai teiraujasi praktiniais valiutos keitimo, būsimo valiutos kurso, pensijų išmokėjimo klausimais. Jaunimą labiausiai domina būsimos paskolų sąlygos, valandinis atlyginimas.
Euro įvedimo klausimais domisi ir verslas. Kelios dešimtys telefonu skambinusių interesantų klausė įvairiais verslui aktualiais klausimais – pradedant būsimu atlyginimų apskaičiavimu ir baigiant kainų rodymu dviem valiutomis. Aktyviausiai domisi paslaugų sektoriaus atstovai, smulkūs prekybininkai.
Sudėtingesniais interesantų klausimais konsultuoja Finansų ministerijos, Lietuvos banko ir kitų už euro įvedimą atsakingų valstybės institucijų specialistai pagal kompetenciją.
Į gyventojų skambučius atsakinėja konkursą laimėjusios socialinės įmonės „Eurotela“ konsultantai. Sudėtingesniais interesantų klausimais konsultuoja Finansų ministerijos, Lietuvos banko ir kitų už euro įvedimą atsakingų valstybės institucijų specialistai pagal kompetenciją.
Euro telefono linija veiks iki 2015 m. vasario pabaigos, septynias dienas per savaitę, nuo 8 iki 18 val. Gyventojai nemokamai konsultuojami skambinant tiek iš mobiliųjų, tiek iš stacionarių telefonų visoje Lietuvos teritorijoje.
Siekiant visuomenę kuo geriau informuoti apie būsimą valiutą nuo balandžio Lietuvos regionuose gyventojams ir verslui organizuojami euro įvedimui skirti seminarai. Juose Finansų ministerijos, Lietuvos banko, Ūkio ministerijos, VšĮ „Versli Lietuva“ specialistai pristato praktinius euro įvedimo aspektus, pateikia sąnaudų ir naudos analizę. Daug dėmesio skiriama vartotojų apsaugai, patariama kaip atpažinti grynuosius pinigus, apsisaugoti nuo galimų sukčiavimo atvejų. Šiuose seminaruose jau apsilankė daugiau nei tūkstantis žmonių.
Visuomenė informuojama ir specialioje euro įvedimui skirtoje svetainėje www.euras.lt, daug vertingos informacijos pateikiama oficialiose Finansų ministerijos ir Lietuvos banko svetainėse.