SEB bankas per dvi dienas sulaukė beveik 5 tūkst. „Snoro“ indėlininkų skambučių

Nacionalizuotame banke „Snoras“ laikytas apdraustas gyventojų santaupas išmokėsiantis komercinis SEB bankas per dvi dienas sulaukė beveik 5 tūkst. buvusių „Snoro“ indėlininkų skambučių.
SEB
SEB / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

SEB banko atstovas Arvydas Žilinskas BNS sakė, jog gyventojų susidomėjimas buvo didelis – antradienį sulaukta 1,8 tūkst. skambučių, dar 3 tūkst. žmonių trečiadienį skambino specialia SEB banko informacijos linija.

“Trečiadienį pamatėme, kad yra akivaizdžiai daugiau skambučių telefonu, taip pat interneto svetainėje nuolatos atnaujiname informaciją. Dėl eilių – žmonių yra daugiau negu trečiadienį, bet kad būtų tokios gyvos eilės, informacijos neturime” – Lietuvos radijui sakė A.Žilinskas.

A.Žilinskas BNS teigė, jog gyventojams pinigai kol kas nemokami – bankas jų dar nėra gavęs. Pasak jo, mobiliosios grupės į 40 miestų ir miestelių, kuriuose nėra banko skyrių, bus siunčiamos, kai tik bus suderintas lankymosi miesteliuose grafikas. Mobiliosios komandos dirbs Lietuvos pašto skyriuose.

SEB bankas ketvirtadienį pranešė, jog informacija telefonu banko „Snoras” indėlininkams bus teikiama ilgiau – 7 dienas per savaitę nuo 8 val. iki 20 valandos.

Visus „Snoro“ indėlininkų pinigus – maždaug 4,1 mlrd. litų – išmokės 8 komerciniai šalies bankai. Tačiau didžioji dalis teks SEB bankui, kuris vienintelis pasirinktas išmokėti gyventojų indėlius. SEB bankas turi 57 klientų aptarnavimo padalinius ir 360 bankomatų.

Valdžia žada, kad galimybė disponuoti „Snore“ laikytomis lėšomis bus sudaryta iki šių metų pabaigos – vėliausiai tai turi būti padaryta iki sausio 7 dienos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai