Antrą kartą šią savaitę sutriko SEB banko paslaugos: klientai negali nei prisijungti, nei prisiskambinti

SEB banko klientai 15min informavo, kad antrą kartą per šią savaitę fiksuoja trikdžius. Šįkart jie teigia negalintys prisijungti prie banko nei per elektroninės bankininkystės programėlę, nei per SEB interneto puslapį. Pats bankas tikina technines kliūtis jau pastebėjęs ir ėmęsis atitinkamų veiksmų, kad jas pašalintų.
„SEB“ bankas
„SEB“ bankas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 1 SEB bankas

SEB banko klientai 15min portalą informavo susiduriantys su trikdžiais.

Pabandžius prisijungti prie mobiliosios SEB banko programėlės ar internetinio puslapio, automatiniame pranešime klientai informuojami, kad programėlė išjungta: „Įsitikinkite, ar esate prisijungę prie interneto ir bandykite dar kartą“.

Nuotrauka
Nuotrauka

Susisiekus su SEB banku, jo atstovai pripažįsta trikdžius pastebėję ir dedantys pastangas juos kuo greičiau pašalinti.

„Šiuo metu vyksta techniniai sutrikimai, mes juos šaliname, kol kas nežinau, kada juos pašalinsime, bet stengiamės tą padaryti kuo greičiau. Dabar visa komanda dirba ir dedame visas pastangas, kad sutrikimai būtų pašalinti“, – portalui situaciją komentavo SEB banko atstovė Agnė Danaitė.

Feisbuko paskyroje bankas taip pat pranešė, kad dėl techninių sutrikimų šiuo metu nėra galimybės naudotis SEB interneto banku, mobiliąja programėle bei paskambinti į banko konsultacijų centrą. Tuo tarpu atsiskaitymai kortelėmis veikia kaip įprastai.

Paklausus, kodėl tiek banko programėlė, tiek interneto bankas susiduria su trikdžiais, pašnekovė priežasčių įvardyti negalėjo.

„Kol kas nežinome, kodėl atsirado techninės kliūtys, jos yra maždaug apie 10-20 min. Patys aiškinamės situaciją“, – teigė ji.

Tiesa, bankas su trikdžiais šią savaitę susiduria antrą kartą – paslaugos strigo ir pirmadienį. Tačiau A.Danaitės teigimu, įvykiai nėra susiję.

„Metų pabaigoje yra labai didelė sistemos apkrova, nes klientai jungiasi padaryti paskutinius pavedimus. Todėl pirmadienį buvo sistemos sulėtėjimas. Kai kuriems pavyko prisijungti, tad nebuvo, kad SEB banko sistema visai neveikė. Nesusiję šie atvejai“, – tvirtino SEB banko atstovė.

SEB bankas penktadienio vėlų vakarą pranešė, kad trikdžiai jau yra sutvarkyti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų