SEB banko klientai 15min portalą informavo susiduriantys su trikdžiais.
Pabandžius prisijungti prie mobiliosios SEB banko programėlės ar internetinio puslapio, automatiniame pranešime klientai informuojami, kad programėlė išjungta: „Įsitikinkite, ar esate prisijungę prie interneto ir bandykite dar kartą“.
Susisiekus su SEB banku, jo atstovai pripažįsta trikdžius pastebėję ir dedantys pastangas juos kuo greičiau pašalinti.
„Šiuo metu vyksta techniniai sutrikimai, mes juos šaliname, kol kas nežinau, kada juos pašalinsime, bet stengiamės tą padaryti kuo greičiau. Dabar visa komanda dirba ir dedame visas pastangas, kad sutrikimai būtų pašalinti“, – portalui situaciją komentavo SEB banko atstovė Agnė Danaitė.
Feisbuko paskyroje bankas taip pat pranešė, kad dėl techninių sutrikimų šiuo metu nėra galimybės naudotis SEB interneto banku, mobiliąja programėle bei paskambinti į banko konsultacijų centrą. Tuo tarpu atsiskaitymai kortelėmis veikia kaip įprastai.
Paklausus, kodėl tiek banko programėlė, tiek interneto bankas susiduria su trikdžiais, pašnekovė priežasčių įvardyti negalėjo.
„Kol kas nežinome, kodėl atsirado techninės kliūtys, jos yra maždaug apie 10-20 min. Patys aiškinamės situaciją“, – teigė ji.
Tiesa, bankas su trikdžiais šią savaitę susiduria antrą kartą – paslaugos strigo ir pirmadienį. Tačiau A.Danaitės teigimu, įvykiai nėra susiję.
„Metų pabaigoje yra labai didelė sistemos apkrova, nes klientai jungiasi padaryti paskutinius pavedimus. Todėl pirmadienį buvo sistemos sulėtėjimas. Kai kuriems pavyko prisijungti, tad nebuvo, kad SEB banko sistema visai neveikė. Nesusiję šie atvejai“, – tvirtino SEB banko atstovė.
SEB bankas penktadienio vėlų vakarą pranešė, kad trikdžiai jau yra sutvarkyti.