SEB banko klientai negalėjo atsiskaityti kortelėmis: bankas ramina, kad problemos išspręstos

Penktadienį SEB banko klientai kurį laiką negalėjo atsiskaityti už pirkinius ir paslaugas mokėjimo kortelėmis. Tuo tarpu SEB banko atstovė tvirtino, kad trikdžiai buvo trumpalaikiai, o problema jau išspręsta.
„SEB“ bankas
„SEB“ bankas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 1 SEB bankas

„Neveikia SEB banko kortelės, stringa atsiskaitymai“, – 15min rašė skaitytojas Gintaras.

SEB banko komunikacijos projektų vadovė Leontina Lesauskaitė 15min informavo, kad bankas fiksavo trumpalaikius trikdžius nuo 11.06 val. iki 11.30 val.

„Daliai klientų buvo fiksuoti techniniai trikdžiai atsiskaitant mokėjimo kortelėmis. Trikdžiai buvo operatyviai išspręsti. Visos kitos paslaugos veikė ir veikia kaip įprastai“, – sakė banko atstovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų