Seimas leidžiasi į diskusijas, ar uždrausti azartinių lošimų reklamą

Seimas svarstys, ar nuo 2019 metų uždrausti azartinių lošimų reklamą. Reklama nebūtų laikoma tik lošimų bendrovių pavadinimai, prekės ženklai ir lošimų rūšis. Tokios „kuklios“ reklamos nebūtų galima apipavidalinti nei raštu, nei vaizdu ar garsu.
Kazino
Kazino / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.

Seimas antradienį priėmė svarstyti tai numatančias Azartinių lošimų įstatymo pataisas. Toliau jas Seimas svarstys rudenį.

„Kai nebus patrauklios reklamos, ji bus negyva, nejudanti, mažiau žmonių rinksis azartinius lošimus, kurie kartais labai romatizuojami“, – pristatydama pataisas, sakė viena pataisų iniciatorių „valstietė“ Laimutė Matkevičienė.

Taip pat siūloma apriboti informacijos apie lošimus sklaidą internete, pavyzdžiui, neleisti nukreipimų į kitas svetaines. Svetainėse, kuriose yra vaikams ir paaugliams skirta informacija, būtų draudžiama bet kokia su azartiniais lošimais susijusi informacija.

Lošimo namų (kazino), bingo automatų salonų, totalizatoriaus ir lažybų punktų pavadinimų reklama irgi būtų draudžiama. Nebūtų galima skelbti lošimo įrenginių skaičiaus ir lošimų vietų adresų.

Taip pat siūloma į lošimo automatų ir bingo salonus, lažybų bei totalizatorių punktus neįleisti nepilnamečių ir žmonių be asmens dokumento. Jų būtų prašoma iš visų norinčiųjų lošti, nes atsisakoma nuostatos, kad amžius būtų tikrinamas tik kilus abejonėms.

Taip pat siūloma neleisti jaunesniems kaip 18 metų žmonėms dalyvauti nuotoliniuose lošimuose.

Seimas balandį kartą jau buvo atmetęs „valstiečių“ idėją suvaržyti azartinių lošimų reklamą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis