„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Seime liko paskutinis balsavimas dėl azartinių lošimų reklamos uždraudimo

Seimas linkęs nuo 2025 metų gegužės uždrausti visų azartinių lošimų reklamą, išimtys būtų taikomos sporto varžyboms ir renginiams, sporto organizacijų rėmimui – reklama šiose srityse būtų galima numatant pereinamąjį laikotarpį iki 2028-ųjų. 
Azartiniai žaidimai
Azartiniai žaidimai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Seimas antradienį po svarstymo pritarė tokioms Azartinių lošimų įstatymo pataisoms: už balsavo 56 Seimo nariai, balsavusių prieš nebuvo, susilaikė 17.  Galutinis balsavimas vyks vėliau. 

Reklama nebūtų laikomas lošimų organizatoriaus pavadinimo ar prekės ženklo skelbimas ant jo buveinės ar lošimų vietos pastato. Informacija apie lošimų rūšis galėtų būti skelbiama tik lošimų vietoje ar įmonės svetainėje, leidiniuose, skirtuose tik lošimų verslo specialistams. 

Lažybų reklama būtų galima, tik jeigu nebūtų jokių informacijos, technologinių sąsajų su lažybas organizuojančios bendrovės interneto svetaine.

Televizijoje, radijuje ir internete lažybų reklamą nuo 6 iki 18 valandos būtų galima transliuoti ne daugiau kaip du reklaminius intarpus po 20 sekundžių per valandą, o nuo 18 iki 24 valandos – ne daugiau kaip vieną tokį pat intarpą. 

Interneto svetainėse skelbiama lažybų reklama negalėtų būti iškylančiuose languose (pavyzdžiui, uždengtų visą ar dalį turinio, langai neleistų pasiekti puslapio turinio neatsakius į juose esančią užklausą).

Seimo Biudžeto ir finansų komitetas siūlo drausti lažybose naudoti įrenginius ir siūlyti lažintis dėl realiu laiku specialiai kuriamų įvykių.

Taip pat siūloma neleisti skleisti informacijos apie lošimų bendrovės bet kokius viešus renginius, veiklas, fizinių ir juridinių asmenų rėmimą, išskyrus sporto renginių, organizacijų ir sportininkų rėmimą.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“