Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Seime – nauji suvaržymai akcijas siūlantiems prekybininkams

Seimas spręs, ar įpareigoti prekybininkus per nuolaidų akcijas prekių kainose nurodyti ankstesnę jų kainą – pastaroji turėtų būti galiojusi 30 dienų ar daugiau. Seimas ketvirtadienį po pateikimo priėmė svarstyti tokią Civilinio kodekso pataisą ir toliau ją svarstys birželio 30-ąją.
Masinės psichozės nebuvo: „JAMAM“ diena „Akropolyje“ praėjo be peštynių ir stumdymųsi dėl prekių
Asociatyvi nuotrauka / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Pakeitimus pristačiusi Biudžeto ir finansų komiteto narė Rasa Budbergytė teigė, kad taip norima apsaugoti pirkėjus nuo netikrų nuolaidų, kai pardavėjas tik labai trumpam laikui, pavyzdžiui, prieš dieną padidina kainą, o paskui vėl sumažina ir skelbia ją kaip nuolaidą.

„Prekybininkai manipuliuoja pirkėjų aklu pasitikėjimu akcijomis ir nuolaidomis. Net ir dabar per karantiną stebėjome nevaldomas prekių branginimo situacijas“, – teigė parlamentarė.

Jei pataisa būtų priimta, pardavėjai privalėtų nurodyti, kokia prekių kaina buvo prieš nuolaidą – reguliaria kaina būtų laikoma mažiausia, taikyta mėnesį ar ilgiau iki nuolaidos. Vyriausybei siūloma leisti nustatyti ir trumpesnį terminą, jei prekės rinkoje bus trumpiau negu 30 dienų.

Konservatorius Mykolas Majauskas prognozuoja, kad pataisoms įsigaliojus, bus diskriminuojami Lietuvos prekybininkai, nes tokie reikalavimai negalios „Amazon“, „Aliexpress“ ar kitoms.

„Jos pritaikys kokias tik norės kainodaras, o Lietuvoje prekybininkai bus suvaržyti“, – teigė jis.

Konservatorius Edmundas Pupinis įtarė, kad dėl to išaugs kainos, nes į jas bus įtrauktos naujos tvarkos administravimo išlaidos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos