Šiaulių „Akropolis“ – konkurentų siaubas

Vakar atidarytas didžiausias Šiauliuose prekybos centras „Akropolis“. Duris atvėrus šiam trijų aukštų milžinui, prognozuojamas sunkmetis kitiems prekybos centrams.
Akropolis
Akropolis / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Didžiausias Šiaurės Lietuvoje prekybos centras „Akropolis“ pietiniame miesto pakraštyje išdygo per 15 mėnesių, rašo „Lietuvos rytas“. Vien į 50 tūkstančių kvadratinių metrų ploto statinį investuota per 200 milijonų litų. Keliasdešimt milijonų litų papildomai už vidaus įrangą ir apdailą sumokėjo nuomininkai.

Bendrovės „Akropolis grupė“ valdybos pirmininkas Mindaugas Marcinkevičius neslėpė, kad puoselėja ambicingus planus – kasdien pritraukti mažiausiai 16 tūkst. lankytojų. „Akropolio“ prekybos centruose Vilniuje ir Klaipėdoje kasdien apsilanko atitinkamai 40 ir 30 tūkstančių žmonių.

Triaukščiame prekybos centre įsikūrusios 165 bendrovės, kurios šiauliečiams ir regiono gyvenojams pristatys nemažai naujų prekių ženklų. Be to, čia veiks didžiausia regione „Maxima XXX“ parduotuvė, penkių salių kino centras „Forum Cinemas“, ledo arena, boulingo klubas, keliolika kavinių.

Kiek vėliau veiklą pradės ir greitojo maisto restoranas „McDonald's“, kurio atėjimas į Šiaulius užtruko daugiau kaip dešimtmetį.

Per pastaruosius kelerius metus Šiauliuose kaip grybų po lietaus pridygo prekybos centrų – vienas po kito duris atvėrė „Saulės miestas“, „Bruklinas“, „Tilžė“, „Arena“. Dar iki „Akropolio“ atidarymo daugumos prekybos centrų pardavėjai guodėsi nebesulaukiantys pirkėjų, skundėsi, kad sunkiai suduria galą su galu.

Kiek linksmesne nuotaika gyveno pirmasis mieste įsikūręs ir pirkėjų srautu nesiskundžiantis „Saulės miestas“. „Lietuvos rytas“ prognozuoja, kad šis senbuvis bei „Akropolis“ ir varžysis dėl didžiojo pirkėjų srauto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis