„Planuojame gerokai suaktyvinti mūsų pardavimus geografiškai artimesniuose kraštuose – Baltijos šalyse, Skandinavijoje, Lenkijoje, Vokietijoje. Anksčiau didžiąją dalį produkcijos tiekėme orientuodamiesi į didelius užsakymus, o naujoji strategija bus paremta galbūt ne tokiais stambiais užsakymais, užtat gerokai platesniu pirkėjų ratu. Tai leis įmonei dirbti stabiliau, be didelių sukrėtimų, tolygiau planuoti žaliavų tiekimą, finansinius srautus, sumažinti sezoniškumo įtaką“, – „Verslo žinioms“ sakė „Šiaulių tauro televizorių“ generalinis direktorius Rimantas Žukauskas.
Šiuo metu 95 proc. bendrovės produkcijos parduodama į Didžiąją Britaniją, Vokietiją, Skandinaviją, Italiją, Prancūziją. 2011 metais eksportą tikimasi padidinti 50 procentais. Prie šio augimo prisidės ir pardavimai Rusijos rinkoje. Gruodį į Rusiją jau keliavo apie 20 proc. bendrovės produkcijos.
2010 metų pradžioje bendrovės televizoriai užėmė 2,5 proc. Lietuvos rinkos, o metų pabaigoje – 9 procentus.
„Pagerinome rezultatus, kai ėmėmės aktyvesnių reklaminių veiksmų, pradėjome dirbti su „Topocentru“, „Senukais“, „Avitela“, – sakė R.Žukauskas.
Pernai per 9 mėnesius „Šiaulių tauro televizoriai“ pasiekė 125 mln. litų apyvartą – 24 proc. mažesnę nei tuo pačiu laikotarpiu užpernai. Pernai įmonė diegė naujus TV modelius ir patyrė žaliavų tiekimo sutrikimų. Bendrovės nuostoliai siekė apie 3 mln. litų nuostolių.
„Dabar padėtis jau pasikeitusi, apyvarta yra stabili“, – teigė R.Žukauskas.