Siekiant progreso „Doing Business“ reitinge, ESO siūlo trumpinti prisijungimo terminus

Siekiant pagerinti Lietuvos pozicijas Pasaulio banko kasmet sudaromame reitinge „Doing Business“, elektros ir dujų skirstymo bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) ketina trumpinti prisijungimo prie tinklų terminus.
Vaivorykštė virš Gedimino pilies
Vaivorykštė virš Gedimino pilies / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Klientų prijungimas prie elektros tinklo šiuo metu gali užtrukti beveik tris mėnesius. Mūsų siūlymai leistų sutrumpinti šį terminą, atsisakyti perteklinių formalumų ir užtikrinti paprastesnį ir lankstesnį prijungimą prie elektros tinklo verslo ir privatiems klientams“, – pranešime spaudai sakė ESO Paslaugų tarnybos direktorius Ignas Pranskevičius.

Tarp svarbiausių ESO siūlomų permainų – verslo klientų įrenginių prijungimo prie tinklų projektus parengs pati ESO, taip sutrumpės projektavimo trukmė, be to, bus atsisakyta papildomos apskaitos prietaiso įrengimo procedūros.

„Siūlome sutrumpinti ir prijungimo paslaugos terminus. Jei elektros įrenginių įrengimo ar rekonstravimo darbų projektą ir sąmatą parengia ESO, prijungimo paslaugos terminą galima sutrumpinti nuo 85 iki 70 kalendorinių dienų“, – sako I.Pranskevičius.

Prijungimo paslaugos išlaidoms neviršijus 35 tūkst. eurų (be PVM), kai jau yra parinktas ESO rangovas, o klientas pageidauja darbų projektą ir sąmatą parengti pats, šis terminas sutrumpėtų nuo 45 iki 40 kalendorinių dienų.

„Doing Business“ reitinge pagal vieną iš šio jo rodiklių – „Prisijungimas prie elektros tinklų“ – Lietuva šiemet pakilo iš 58 į 55 poziciją. Vyriausybės programoje numatyta, kad Lietuva per ateinančius ketverius metus pagal šį rodiklį pakiltų iki 20-os vietos.

Vyriausybės programos priemonių plane nurodoma, kad iki 2018 metų pabaigos vartotojo prijungimo prie tinklų terminą ketinama sumažinti 25 dienomis iki 60 dienų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis