„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Šiemet „Pigu.lt“ pardavimai šoktelėjo beveik 10 procentų

Ypač aktyvi kalėdinė prekyba šiemet e.prekybos centro „Pigu.lt“ pardavimus augino beveik 10 procentų, lyginant su 2021-ųjų tuo pačiu laikotarpiu. Panašūs rodikliai fiksuojami visuose „PHH Group“ e. prekybos centruose, veikiančiuose Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Pigu.lt internetinis puslapis
Pigu.lt internetinis puslapis / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Lapkričio pabaigoje sėkmingai įvykus Juodajam penktadieniui, toliau stebime aktyvų šventinės prekybos maratoną. Tiesioginės įtakos pardavimų augimui turi ir visos e. prekybos rinkos plėtra. Ją lemia sudėtingu ekonominiu laikotarpiu išaugęs pirkėjų poreikis pirkti racionaliai – apgalvoti pirkinius ir ieškoti geriausios kainos pasiūlymo“, – konstatuoja Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.

Jos vertinimu, internete pirkėjai gali greitai ir patogiai palyginti ne tik gaminių kainas, bet ir savybes. „Pirkėjai supranta, kad fizinėje parduotuvėje galima rinktis iš labai riboto prekių asortimento. Tuo tarpu internete kiekvienas turi prieigą prie viso įmanomo konkrečių produkto asortimento ir siūlomų kainų. Tai – didžiulis privalumas visiems, skaičiuojantiems pinigus“, – sako K.Liškauskaitė.

Anot jos, tarp populiariausių prieššventinio gruodžio prekių „Pigu.lt“ rikiuojasi žaislai: lėlės, mašinų garažai, virtuvėlės, LEGO® konstruktoriai, stalo žaidimai, edukaciniai žaislai, žaidimų konsolės piešimo priemonės, bei paveikslai pagal skaičius.

Tarp perkamiausių gruodžio mėnesio prekių – ir žieminė vaikiška bei suaugusiems skirta apranga bei avalynė. Fiksuojamas ir smulkių buitinių prietaisų – el. dantų šepetėlių, drėkintuvų, masažuoklių – prekybos bumas. „Į populiarumo aukštumas iššoko karšto oro gruzdintuvė. Panašu, kad šia kalėdine dovana elfai pradžiugins tikrai ne vieną“, – teigia K.Liškauskaitė.

Anot jos, gruodį e. prekybos centras fiksavo ir namų garso sistemų bei išmaniųjų telefonų pardavimų augimą. Prieš šventes aktyvi prekyba vyksta ir indais, stiklinėmis, lėkščių komplektais.

„Analizuodami visų 2022 metų pardavimus fiksuojame įspūdingą pardavimų augimą IT, žaislų ir išmaniųjų telefonų kategorijose. Pastarąją į viršų iškėlė naujienos, kurių ryškiausios – tokios kaip „iPhone“ laikrodžiai ir naujausias šio gamintojo išmaniojo telefono modelis“, – sako K.Liškauskaitė.

Šiandien 2022 metų populiariausių prekių penketukas atrodo taip: robotas–dulkių siurblys „Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro“, telefonas „Samsung Galaxy A53“, dvipusiai markeriai–flomasteriai „Decoartlt“, skutimosi mašinėlė „Philips OneBlade QP2520/20“, LEGO® konstruktorius „Speed Champions Lotus Evija“.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų