Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Išleidus milijonus litų šiltajam sezonui artėjant į Šventosios uostą ir toliau gali įplaukti tik žvejų valtys

Šventosios uosto likimas – naujos politinės valdžios ir naujo Klaipėdos uosto generalinio direktoriaus Arvydo Vaitkaus rankose. Kol kas į Šventosios uostą investavus apie 8 mln. litų, į jį gali įplaukti tik žvejų valtelės. Ar vasarą čia galės pramogauti ir jachtų savininkai, Šventosios uosto direktorė Airida Česnienė pasakyti negali.
Šventosios mažųjų laivų uostelis jau atidarytas.
Į atidarytą Šventosios mažųjų laivų uostelį jachtos galėjo įplaukti tik pirmosiomis atidarymo dienomis. / Ginos Kubiliūtės/15min.lt nuotr.

„Šiems metams dar nesame spėję suderinti veiksmų su uosto direkcijos savininko teises ir pareigas įgyvendinančia Susisiekimo ministerija, taip pat žinote, kad nuo vakar pradėjo dirbti naujasis generalinis direktorius, ponas Arvydas Vaitkus, su juo taip pat turi būti suderintos visos šių metų darbų vykdymo apimtys. Kol kas aiškaus sprendimo nėra“, – sakė direktorė Šventosios uostui A.Česnienė. 

Kol vadovybė nebuvo pasikeitusi, šiemet planuota minimaliai vykdyti eksploatacinius valymo darbus. „Nauja politinė vadovybė turbūt peržiūrės visus darytus darbus ir planuojamus darbus, sprendimų aiškių nėra“, – sakė vadovė.

Šiuo metu vykdomi techninės dokumentacijos rengimo darbai. Ketvirtadienį Palangos savivaldybės taryba turėtų patvirtinti Šventosios uosto atstatymo detalųjį planą. 

„Šimto metrų įplaukos ruože yra apie 40 cm – metro gylis“, – duomenis pateikė A.Česnienė.

„Šiuo metu vyksta siūlymų vertinimas techninio projekto rengėjui parinkti. Yra gauti keturi pasiūlymai, aiškinamės dėl kvalifikacijos. Vasario mėnesio pabaigoje planuojame pasirašyti sutartį. Bus pradėtas rengti techninis projektas, kuris numatytas viso uosto atstatymui, yra numatyti šeši preliminarūs etapai, tai yra molų statybos suprojektavimas, inžinerinių tinklų, privažiavimo kelių, krantinių, inžinerinių tinklų privedimo prie uosto naudotojų“, – apie šiuo metu vykdomus darbus pasakojo A.Česnienė. 

Ar šią vasarą į Šventosios uostą galės įplaukti ne tik žvejų valtys, vadovė sakė šiai dienai negalinti pasakyti.

Šiuo metu vidinėje uosto akvatorijoje yra apie 3-4 metrų gylis, tačiau problema išorinėje akvatorijoje. Įplaukos kanalas nesant molų yra nuolat užnešamas. „Šimto metrų įplaukos ruože yra apie 40 cm – metro gylis“, – duomenis pateikė A.Česnienė. Anot jos, vidinėje akvatorijoje atlikti darbai nenuėjo perniek, batimetriniai matavimai parodė, kad gylis yra kone toks pat, kaip ir 2011 metais, kuomet darbai ir buvo atlikti. 

Mato klaidų

Pareigas šią savaitę pradėjęs eiti naujasis Klaipėdos uosto generalinis direktorius Arvydas Vaitkus neslėpė, kad mato Šventosios uoste padarytų klaidų. „Nenorėčiau konkretizuoti, reikia įsigilinti, kodėl nueita tokiu keliu, kokiu nueita dabar. Eilė dokumentų, eilė studijų, knygų, kurios yra charakterizuoja šį uostą, aiškiai sako, kad tokio uosto atstatymas yra realistinis“, – sakė A.Vaitkus, tačiau pridūrė, kad realistinis tuomet, kai planuojami molai, kurie apsaugotų uostą nuo užnešimo. Jis teigė ir kandidatuodamas į postą nurodęs, kad sieks 2014-2020 metų laikotarpiu sieks gauto Europos Sąjungos lėšų. „Gavus lėšas visomis išgalėmis sieksiu šio uosto atstatymo“, – žadėjo A.Vaitkus. 

Skaičiuojama, kad Šventosios uosto atstatymui reikia apie 200 mln. Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos