Šilumos pasekmė: iš prekybos centrų nyksta ledai, alus, kremai nuo saulės

Į 15min.lt redakciją šią savaitę skambino daug skaitytojų – vieni skundėsi nerandantys prekybos centruose kefyro, ledų ar alaus, kiti piktinosi, kad lentynose nebeliko pigiausių ventiliatorių. Vasaros sezoną akimirksniu pajutę teigė ir prekybos centrų atstovai – šį savaitgalį karštojo sezono prekių paklausa smarkiai ūgtelėjo.
Ledai su mėtomis
Ledai su mėtomis / Fotolia nuotr.

IKI Komunikacijos skyriaus vadovas Valdas Lopeta aiškino, kad šilti orai išaugino prekybą vasaros sezonui įprastomis prekėmis. Pavyzdžiui, palyginus su praėjusiu savaitgaliu, paplūdimio šlepečių, smėlio žaislų, akinių nuo saulės, malkų ir anglių nupirkta dvigubai daugiau, grilių ir iešmų – netgi daugiau nei dvigubai.

„Apie 50-70 proc. išaugo gazuoto ir negazuoto vandens, giros pardavimai, alaus ir sidro pardavimai išaugo trečdaliu. Iš maisto produktų daugiausiai dėmesio sulaukė žuvis – jos parduota 57 proc. daugiau nei įprastą savaitgalį, 55 proc. išaugo šaldytų produktų, ypač ledų, paklausa, dešrų ir dešrelių nupirkta 10 proc. daugiau“, – aiškino V.Lopeta.

„Maxima“ atstovė ryšiams su visuomene Olga Malaškevičienė pažymėjo, kad labiausiai augo porcijinių ledų pardavimai – karčiausiomis dienomis jų pirkta net 4 kartus daugiau nei įprastai. Apie 40 proc. daugiau parduota geriamojo vandens. Stebėtas ir ventiliatorių populiarumas – savaitgalį parduotų ventiliatorių skaičius sudarė pusę viso balandžio ventiliatorių apyvartos.

„Eidami į lauką, Lietuvos gyventojai rinkosi ir apsaugos priemones nuo saulės – kepuraičių nuo saulės parduota 15 proc. daugiau nei mėnesio pradžioje, daugiausia mūsų klientai pirko galvos apdangalus vaikams, akivaizdžiau išaugo ir susidomėjimas apsauginiais kremais nuo saulės“, – teigė O.Malaškevičienė.

RIMI parduotuvėse pirkėjai šturmuoja  ledų, kefyro, mėsos, skirtos kepti ant grotelių, skyrius.

„Šių prekių pardavimas, lyginant su savaitgaliu prieš tai augo iki keliasdešimt  procentų. Labiausiai – ledų. Daugiau nei 60 proc. Iš kefyro rūšių – labiausiai augo šaltibarščiams skirto gaminti kefyro paklausa – galima sakyti, kad šaltibarščių sezonas įsibėgėjo“, – aiškino RIMI viešųjų ryšių vadovė Raminta Stanaitytė-Česnulienė.

Augo ir ne maisto, o  prekių, susijusių su iškylavimu gamtoje pardavimai – priemonių nuo uodų – dvigubai, saulės kremų, kepuraičių nuo saulės – net keletą kartų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos