Bendrovė pastebi, kad Kinijos gamintojai pastaruoju metu praranda pagrindinį pranašumą – pigumą, todėl Lietuvos baldžiams konkuruoti Europoje lengviau, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Galvodami, kaip užtikrinti nuolatinį pajamų augimą, stengiamės išskaidyti mūsų eksporto rinkas“, – įmonės tikslus įvardija biuro baldus kuriančios, gaminančios ir juos eksportuojančios įmonės „Narbutas Furniture Company“ rinkodaros vadovė Dovilė Miškelevičienė.
Šiuo metu daugiausia produkcijos išvežama į 3 pagrindines rinkas: 33 proc. bendrovės produkcijos parduodama Rusijoje, 21 proc. – Didžiojoje Britanijoje, 9 proc. – Ukrainoje. Dabar įmonės taikiklyje yra Prancūzija, Vokietija ir Lenkija.
Ji nurodo, kad dėliojant eksporto planus visiems norisi saugiai eiti į tas šalis, kuriose yra užtikrinta ekonominė padėtis, tačiau „Narbutas Furniture Company“ patirtis rodo, jog parduoti galima ir iš pirmo žvilgsnio neperspektyviose rinkose.
„Rumunija -nutolusi geografiškai, ten ekonomika ganėtinai silpna, tačiau šiandien ji mums yra penkta pagal eksporto apimtį rinka, nereikia baimintis ir nestandartinio ėjimo“, – sako D. Miškelevičienė.