„Siūlas“ laukia dolerio atsigavimo

Brangstant energijai, kylant atlyginimams bei ilgą laiką kritus dolerio kursui, Biržų bendrovė "Siūlas" antrus metus iš eilės pirmąjį pusmetį skaičiuoja nuostolius.
Doleris
Doleris / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Nepaisant to, linininkai padėties nedramatizuoja ir tikisi metus baigti nenuostolingai, bet vilčių suteikia atsigaunantis doleris bei nusistovėjusios linų pluošto kainos, trečiadienį informuoja dienraštis „Verslo žinios“.

Praėjusius metus bendrovė baigė patyrusi 1,2 mln. Lt nuostolio, kurį, pasak įmonės vadovybės, padengė ankstesniais metais uždirbtu pelnu. Šiemet, kaip ir pernai, įmonė pirmąjį pusmetį patyrė nuostolių, tačiau džiaugiamasi, kad jie dabar mažesni.

Į tokią padėtį bendrovė pateko dėl brangstančių energetinių išteklių, didėjančių atlyginimų, prasto pernykščio linų derliaus ir Rytų, ir Vakarų Europoje.

Didelės įtakos neigiamiems bendrovės rezultatams tiek šiemet, tiek pernai turėjo ir kritęs dolerio kursas. Kadangi maždaug trečdalis produkcijos eksportuojama į JAV, įmonei tai gana skaudžiai atsiliepia. Dėl produkcijos kainų deramasi bemaž prieš metus, todėl nė nepradėjus gamybos neaišku, kokiomis sąlygomis teks dirbti.

Vis dėlto atsisakyti šios rinkos nesiryžtama dėl daugelio priežasčių.

Šiuo metu bendrovė savo gaminius eksportuoja į 20 pasaulio šalių: apie 30 proc. produkcijos keliauja į JAV, apie 40 proc. – į įvairias ES šalis, apie 15 proc. – į Japoniją.

Likusi dalis lieka Lietuvoje. Čia pardavimas, palyginus su pernai tuo pačiu laikotarpiu, išaugo 17 proc.

Didėja pardavimas šešiose bendrovės firminėse parduotuvėse. Daugumą pirkėjų jose sudaro užsienio turistai.

Neseniai bankrotą paskelbė panašia, kaip ir „Siūlas“ veikla užsiėmusi Panevėžio bendrovė „Lino audiniai“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis