Skaitytojas: socialinė rinkodara – efektyvi ir nemokama reklama

Jei jūsų rankose yra sutelktas kokios nors įmonės rinkodara, tikriausiai jau seniai pastebėjote, kad įprastos reklamos rūšys jau nebėra tokios efektyvios, kokios buvo prieš keletą metų. Ir kad, vystantis technologijoms, vystosi ne tik žmonių įpročiai, bet ir reklamos galimybės.
Socialiniai tinklai
Socialiniai tinklai / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Kadangi tiek daug žmonių šiais laikais bent porą valandų per dieną praleidžia naršydami internetą, be abejo, visos reklamos galimybės yra nukreiptos būtent į internetinę erdvę, kurioje skleisti savo įmonės reklamą yra ne tik daug efektyviau nei tai daryti per televiziją, radiją ar spaudoje, bet ir žymiai pigiau. Internetas taip pat turi daugybę skirtingų reklamos pasiūlymų, čia netgi kuriasi įmonės, teikiančios kitų įmonių reklamos paslaugas internete, todėl, jei norite pagaliau tapti moderniųjų technologijų visuomenės dalimi ir reklamuoti savo įmonę internete rinktis tikrai bus iš ko. Tačiau, žinoma, jums reikia ne bet kokio, o paties efektyviausio reklamos varianto, todėl jūsų dėmesys turėtų būti sutelktas į tas svetaines, kuriose lankosi daugiausia interneto vartotojų.

Visos reklamos galimybės yra nukreiptos būtent į internetinę erdvę.

Jei ieškote atsakymo į klausimą, kokioje svetainėje dėti savo įmonės reklamą, tiesiog pagalvokite, kokia programa šiais laikais naudojasi daugiau žmonių visame pasaulyje. Atsakymas labai paprastas – socialiniu tinklalapiu „Facebook“, todėl ir reklamą dėti šiame puslapyje būtų efektyviausia. Reklama socialiniuose tinklalapiuose yra vadinama socialine rinkodara ir yra itin populiari ne tik tarp stambių, bet ir smulkiųjų įmonių.

Visų pirma, tokia reklama internete yra populiari, nes, kaip ir minėta, šiuo socialiniu tinklalapiu naudojasi be galo daug įvairaus amžiaus žmonių visame pasaulyje, todėl reklamą įdėjus į socialinį tinklalapį žymiai padidėja ją pamatysiančių žmonių ratas. Be to, neretas jaunuolis, turintis „Facebook“ programėlę savo telefone turi įprotį kas kažkiek laiko vis tikrinti savo „veidaknygės“ sieną. Todėl tik laiko klausimas, kada jis pastebės jūsų reklamą. Į socialinį tinklalapį įdėtos reklamos negalima išvengti, nes ji bus greta kitų draugų nuotraukų ar įrašų. Taigi, net jei ji „Facebook“ vartotojui ir nebus aktuali, jis ją vis tiek pamatys ir bent jau įsimins jūsų įmonės logotipą ar pamatys jūsų produkcijos nuotraukas. O jei labai neturės ką veikti, perskaitys ir visą pranešimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų