Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Slaptas pirkėjas: bankai nori daugiau parduoti, bet mažiau klausytis

Komerciniai bankai Lietuvoje aktyviau bando parduoti savo produktus, tačiau mažiau gilinasi į kliento poreikius. Tokią išvadą padarė Slapto pirkėjo tyrimą atlikę bendrovės „Dive Group“ specialistai. Toks tyrimas Baltijos šalių bankuose atliekas kasmet.
Moteris ofise
Moteris ofise / Vida Press nuotr.

Mažieji komerciniai bankai ir toliau lieka lyderių viršūnėje pagal paslaugų kokybę. Tokia išvada peršasi po vadinamojo Slaptojo pirkėjo tyrimo. Kiekvienais metais Baltijos šalių bankuose lankosi slapti pirkėjai, kurie stebi, kaip bankų darbuotojai aptarnauja klientus atidarant sąskaitas, atliekant kitas operacijas.

Kaip ir pernai, taip ir šiais metais, pirmą vietą gavęs daugiausia balų, užėmė „Citadele“ bankas. Antra vieta atiteko Šiaulių bankui, o į trejetą įsiterpė ir vienas didžiausių – SEB bankas.

Beje, palyginti su praėjusiais metais, SEB su Šiaulių banku apsikeitė vietomis. Tyrimo rengėjai išvadose pastebi, kad tiek SEB, tiek Šiaulių bankas šįmet ženkliai pagerino papildomų pardavimų rezultatą. Tačiau SEB rezultatai, anot Slapto pirkėjo tyrimo, krito aiškinant poreikius, o Šiaulių bankas pagerino poreikių išaiškinimo rezultatą.

Tyrimo išvadose teigiama, kad SEB, nors ir išsilaikė trejete, tačiau šiais metais suprastėjo „kontakto pradžios rezultatas“.

Dar vienas Slapto kliento pastebėjimas – visi Lietuvoje veikiantys komerciniai bankai žymiai suaktyvino papildomus pardavimus, bet darbuotojai mažiau įsigilina į kliento poreikius nei pernai.

„Panašu, kad darbuotojai vykdo pardavimų planus ir mažiau dėmesio skiria kliento individualiam poreikiui išsiaiškinti“, – skelbiama tyrimo išvadose.

Beje, tyrimas buvo atliekamas ir kitose Baltijos šalyse. Latvijoje daugiausiai balų gavo bankas Citadelė, Nordea ir SEB, o Estijoje – LHV, SEB ir Nordea.

Tyrimo autoriai skelbia tik geriausiųjų trejetukus. Lietuvoje atlikta po 10 vizitų į komercinius bankus didžiausiuose šalies miestuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?