Į pirmą vietą pakilo Šiaulių bankas, jis žemyn stumtelėjo iki tol aptarnavimo lyderiu buvusį „Citadele“ banką. Trečias – SEB, o šios banko įvertinimui įtakos turėjo suprastėjęs kliento poreikių aiškinimasis. Tyrimas atskleidė, kad stipriausia mūsų bankų aptarnavimo grandis yra darbuotojų išvaizdos, aplinkos, kontakto pradžios, bendravimo sugebėjimų kriterijai, o silpniau bankininkams sekasi teikti pasiūlymą ar sprendimą, aiškintis kliento poreikius, pabaigti kontaktą ir papildomai parduoti.
2018 metais Lietuvoje bendras klientų aptarnavimo lygis bankų sektoriuje įvertintas 89,1 proc. ir Lietuva išliko 1-oje vietoje tarp Baltijos šalių. „Palyginti su pernai, kokybė padidėjo 1,4 proc. punkto“, – sako aptarnavimo kokybės bankų sektoriuje tyrimą atlikusios bendrovės „Slapto pirkėjo tyrimai“ projektų vadovė Nora Zikaitė.
Taip pat Lietuva yra vienintelė Baltijos šalis, kurioje bankų aptarnavimo kokybė, palyginti su 2017 metais, padidėjo, kai tuo tarpu Estijoje ir Latvijoje ji smuko.