Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Snap“ patvirtino planus atsisakyti 20 proc. darbuotojų

Socialinio tinklo „Snapchat“ patronuojančioji įmonė „Snap“ šią savaitę patvirtino planus atsisakyti 20 proc. darbuotojų, susidurdama su didele konkurencija, sumenkusiomis pajamomis bei pastarojo ketvirčio nuostoliais.
„Snapchat“
„Snapchat“ / 123RF.com nuotr.

Pirmosiomis dienomis tarp jaunų interneto vartotojų populiarumą įgavęs „Snapchat“ prarado pagreitį socialinių tinklų erdvėje, sustiprėjus kitų programėlių, pavyzdžiui, „TikTok“, keliamai konkurencijai.

„Dabar esame priversti susidurti su mažesnio pajamų augimo pasekmėmis ir prisitaikyti prie rinkos aplinkos“, – trečiadienį išplatintame pranešime darbuotojams teigė „Snap“ generalinis direktorius Evanas Spiegelis, kuriame paskelbė sprendimą „sumažinti [įmonės] komandos dydį maždaug 20 procentų“.

Liepos mėnesį bendrovė pranešė, kad ketvirčio nuostoliai išaugo beveik trigubai – iki 422 mln. JAV dolerių, esant „sunkesnėms“, nei buvo tikėtasi, sąlygoms.

E.Spiegelio teigimu, pertvarkymas bus sutelktas į „tris strateginius prioritetus: bendruomenės augimą, pajamų augimą ir papildytą realybę“, o nesusiję projektai „bus nutraukti arba investicijos į juos bus iš esmės sumažintos“.

Kaip ir kiti socialiniai tinklai, „Snap“ sulaukė didelio smūgio, kai reklamos užsakovai susiveržė diržus, taip pat dėl ​​naujų „Apple“ įgyvendintų privatumo politikos pakeitimų, turėjusių įtakos įmonėms nepigiai atsieinančių, bet labai tikslinių reklaminių skelbimų pardavimui.

„Įmonė planuoja atleidimus, nes stengiasi pertvarkyti savo reklamos verslą ir sumažinti išlaidas“, – pažymėjo „Insider Intelligence“ analitikė Jasmine Enberg.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos