Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Snoriukų“ ateitis skęsta miglose

„Snoro“ sukurtą didžiausią Lietuvoje mažmeninių klientų aptarnavimo infrastruktūrą pavyks išsaugoti tik tuo atveju, jei bankas bus suskaidytas operatyviai, o gyventojai, kurie sudaro esminę jo klientų dalį, nepraras pasitikėjimo ir banko nepaliks.
Banko kioskelis
Banko kioskelis / Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr.

Jei banko skaidymas užtruktų, o pasitikėjimą juo praradę klientai išsilakstytų, „gerasis" „Snoro" bankas gali netekti reikšmingos užimamos mažmeninės rinkos dalies ir jam beliktų kautis dėl rinkos kituose bankininkystės rinkos segmentuose, todėl 18 metų kurtos, didžiuliu prieinamumu pasižyminčios, tačiau nepigios išlaikyti „Snoro" mažmeninės bankininkystės aptarnavimo infrastruktūros naujam šeimininkui gali nebereikėti, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios".

„Snoras" turi plačiausią teritorinį aptarnavimo tinklą šalyje – jį sudaro 258 padaliniai, iš jų – daugiau nei 230 per visą Lietuvą išsibarsčiusių taupomųjų skyrių (mini bankų – „snoriukų").

„Būtų gaila, jei nebeliktų didelio ir patogaus „Snoro" mažmeninės bankininkystės aptarnavimo tinklo, tačiau akivaizdu, kad jis gali išsilaikyti tik didžiulėmis pastangomis", – sako finansų analitikas Valdemaras Katkus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų