Reikalavimas patiems apskaičiuoti palūkanas, kurias liko skolingas bankas, supykdė „Snoro“ kreditorius, tačiau šeimininkaujantys specialistai neįžvelgia jokių bėdų, penktadienį rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.
„Tai – niekaip nepaaiškinamas sprendimas. Jau ir taip buvo problemų dėl indėlių, žmonės sąskaitose rasdavo kitokias sumas nei turėjo. O čia dar tiksliai palūkanas reikia apskaičiuoti“, – tvirtino banko „Snoras“ indėlininkų ir kreditorių asociacijos vadovas Danas Arlauskas.
Anto jo, stebina ir tai, kad „Snoro“ bankas reikalauja tikslių duomenų, nors turi visą informaciją apie kiekvieną klientą.
„Turbūt administratorius įsitikinęs, kad visi mūsų gyventojai puikiai moka naudotis internetu, tiksliai gali apskaičiuoti visas palūkanas ir be klaidų užpildyti sudėtingas formas. Deja, taip nėra“, – sakė D.Arlauskas.
„Snoro“ banko bankroto administratoriaus Neilo Cooperio samdyti teisininkai informavo, kad bankas privalėjo paraginti kreditorius pateikti savo prašymus, o palūkanų apskaičiavimas yra ne administratoriaus reikalas.
„Apskaičiuoti palūkanas – ne mūsų pareiga. Kreditoriai turi teisę samdyti konsultantus, kreiptis pagalbos kitur“, – teigiama „Snoro“ atsakyme „Lietuvos rytui“.
Bankroto byla „ Snorui“ iškelta gruodžio 7-ąją, o nutartis įsiteisėjo gruodžio 20-ąją.