Pranešime rašoma, kad bankas „Snoras“ yra valdomas laikinosios administracijos ir nėra nemokus. Lietuvos centrinis bankas suteikia paramą dirbant laikinajai administracijai, nėra likvidumo problemų.
„Ribota veikla bus atnaujinta per 24 valandas“, – teigiama pranešime spaudai.
Lietuvos bankas laikinuoju banko „Snoras“ administratoriumi paskyrė „Zolfo Cooper LLP“ vyresnįjį partnerį Simoną Freakley. Jis paskirtas vykdyti AB bankas „Snoras“ stebėtojų tarybos, valdybos ir administracijos vadovų funkcijas.
S.Freakley įpareigotas papildomai išnagrinėti ir įvertinti banko finansinę būklę, galimybes imtis veiksmingų banko indėlininkų, kitų kreditorių ir klientų interesus bei visos bankų sistemos stabilumą ir patikimumą apsaugančių priemonių.
Atsižvelgdama į „Snoro“ finansinę būklę ir galimus finansinius nusikaltimus, Vyriausybė trečiadienį perėmė visuomenės poreikiams banko „Snoras“ akcijas.
Žengti tokį žingsnį Vyriausybei rekomendavo Lietuvos bankas, kuris konstatavo, kad „Snoro“ turtas gali būti mažesnis nei jo įsipareigojimai. Prokuratūra savo ruožtu pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl Lietuvos banko pateiktos informacijos.
Bankas „Snoras“ paskelbė, kokiais būdais klientai gali gauti juos dominančią informaciją
Banko „Snoras“ klientai atsakymus į klausimus, kada ir kaip bus atnaujintas paslaugų teikimas, apie indėlius, lėšas sąskaitose ir apie kitą banko veiklą, gali gauti paskambinę „Snoras“ telefono numeriu Vilniuje (8-5) 239 22 39. Atsiliepus spausti mygtuką „3“ ir bendrauti su konsultantu.
Informacija taip pat teikiama Lietuvos banke telefono numeriais Vilniuje (8-5) 268 00 29, 268 00 30.