„Sodra“ savaitgalį iš lovos išvertė buhalterius – pareikalavo darbų, kurie jau buvo atlikti

Praėjęs savaitgalis buvo itin neramus įmonių finansininkams ir buhalteriams – „Sodra“ išsiuntė pranešimus įmonių vadovams, kad nepateiktos mėnesinės ataskaitos, pasikeitė mokėtinos sumos. Dėl to daug buhalterių sulaukė pylos nuo vadovų, kad laiku neatlikti darbai. Lietuvos buhalterių ir auditorių asociacija (LBAA) paprašė „Sodros“ atsiprašymo – ši kitą dieną suskubo atsiprašyti.
Buhalterė
Buhalterė / 123RF.com nuotr.

Socialiniame tinkle „Facebook“ LBAA pasidalijo įrašu – buhalteriai savaitgalį buvo pašokdinti iš lovos netikėtų „Sodros“ pranešimų.

„Šį savaitgalį didžioji dalis įmonių vadovų ir buhalterių gavo pranešimus iš „Sodros“, kad yra nepateiktos mėnesinės SAM ataskaitos ir kad yra atlikti VSD įmokų perskaičiavimai ir dėl to pasikeitė mokėtinos sumos. Pranešimus gavo įmonės, kurios laiku pateikė SAM mėnesio ataskaitas, joms nebuvo keičiamos papildomai priskaičiuotos sumos dėl MMA grindų taikymo“, – teigia LBAA.

Dėl tokių „Sodros“ veiksmų nepagrįstai buvo apkaltinta daug buhalterių dėl laiku neatliktų darbų, nors jie juos jau buvo atlikę laiku. SAM ataskaita – tai kiekvieną mėnesį „Sodrai“ teikiamas pranešimas apie darbuotojams priskaičiuotus atlyginimus ir įmokas.

„LBAA prašo „Sodros“ viešai atsiprašyti visų už suklaidinimą“, – socialiniame tinkle kreipėsi LBAA.

Buhalteriai po įrašu piktinosi, kad turėjo dirbti savaitgalį, tai jiems kainavo „daug nervų“.

Praėjus 18 valandų „Sodra“ iš tiesų atsiprašė.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Sodra
Luko Balandžio / 15min nuotr./Sodra

„Nuoširdžiai apgailestaujame dėl šios techninės klaidos, kai dalis draudėjų gavo žinutę su klaidinančia antrašte. Dėkojame, kad taip greitai sureagavote ir mes nedelsdami galėjome ją ištaisyti. Suprantame, kad tai Jūsų bendruomenei galėjo sukelti nepatogumų. Tačiau stengiamės, kad būtumėte laiku informuoti apie svarbius dalykus ir administravimo rūpesčių būtų kuo mažiau“, – LBAA įrašą pakomentavo „Sodros“ komunikacijos vadovas Saulius Jarmalis.

Jis patikino, kad klaidų pasitaiko visiems, jos brangiai kainuoja ir „Sodrai“.

„Todėl atsiprašome ir darysime viską, kad ateityje jų būtų kuo mažiau“, – teigė S.Jarmalis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų