„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„SoftBank“ atsisako planų sujungti JAV ryšių operatorius „Sprint“ ir „T-Mobile“

Japonijos telekomunikacijų bendrovė „SoftBank“ nusprendė nutraukti derybas su Vokietijos ryšių kompanija „Deutsche Telekom“ dėl jiems priklausančių atitinkamai trečio ir ketvirto pagal dydį JAV mobiliojo ryšio operatorių „Sprint“ ir „T-Mobile“ sujungimo, skelbia Japonijos verslo dienraštis „Nikkei“.
„SoftBank“ parduotuvė Tokijuje
„SoftBank“ parduotuvė Tokijuje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Leidinio duomenimis, kompanijoms nepavyko sutarti dėl to, kas kontroliuos bendrą įmonę. „Deutsche Telekom“ norėjo gauti kontrolinį bendros įmonės akcijų paketą, ir iš pradžių „SoftBank“ taip neprieštaravo. Tačiau vėliau pastarosios valdyba nusprendė neatiduoti įmonės kontrolės savo potencialiai partnerei.

Kaip skelbta anksčiau, „SoftBank“ ir „Deutsche Telekom“ derėjosi dėl savo antrinių bendrovių sujungimo apsikeičiant akcijomis. Tuomet klabėta, kad susijungimo galimybės yra didelės, tačiau ne šimtaprocentinės. Susijungimo atveju būtų buvus sukurta kompanija, gebanti konkuruoti su dabartinėmis JAV mobiliojo ryšio rinkos lyderėmis „AT&T“ ir „Verizon Communications“.

„SoftBank“ įsigijo „Sprint“ 2013 metais ir tikėjosi vėliau nusipirkti „T-Mobile US“ bei sujungti abi įmones. Tačiau 2014 metais japonų kompanijai teko atsisakyti planų dėl JAV federalinės ryšių komisijos prieštaravimo. Tarnyba davė suprasti, kad tokiam sandoriui nepritars, nes nenori, kad rinką kontroliuotų kelios bendrovės.

Tačiau viltis „SoftBank“ vėl pamėginti sujungti „Sprint“ ir „T-Mobile US“ sužibo po to, kai JAV prezidentu tapo Donaldas Trumpas (Donaldas Trampas) ir buvo pakeista ryšių rinkos priežiūros tarnybos vadovybė. Naujuoju tarnybos vadovu tapo Ajitas Pai (Adžitas Pajus), kuris ne kartą kritikavo ankstesnės administracijos veiksmus ryšių srityje.

Šiuo metu „Sprint“ – ketvirto pagal dydį JAV ryšių operatoriaus – rinkos vertė siekia 31,4 mlrd. JAV dolerių, o „T-Mobile US“ – 54,8 mlrd. JAV dolerių. Remiantis 2016 metų duomenimis, „Sprint“ turėjo 58,54 mln. abonentų, o „T-Mobile US“ – 71,46 mln. Palyginimui, „Verizon Communications“ paslaugomis naudojasi maždaug 145 mln., o AT&T – 134 mln. žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“